فی بوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی بوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود مقاله شرکت تولیدی پنیر پرمایون

اختصاصی از فی بوو دانلود مقاله شرکت تولیدی پنیر پرمایون دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود مقاله شرکت تولیدی پنیر پرمایون


دانلود مقاله شرکت تولیدی پنیر پرمایون

 

مشخصات این فایل
عنوان: شرکت تولیدی پنیر پرمایون (حامد طوس)
فرمت فایل :word(قابل ویرایش)
تعداد صفحات : 22

این مقاله درمورد شرکت تولیدی پنیر پرمایون می باشد.

بخشی از تیترها به همراه مختصری از توضیحات هر تیتر از مقاله شرکت تولیدی پنیر پرمایون

وضعیت عرضه:
عرضه پنیر در کشور عبارتند از تولیدات داخل و واردات که تولیدات داخل توسط چندین واحد صنعتی و نیمه صنعتی و سنتی انجام می گیرد که این واحدها  تحت پوشش شرکت صنایع شیر،بنیاد مستضعفان و وزارت جهاد سازندگی و غیره می باشند که به علت وجود مسئله تهیه شیر از نظر مقدار و قیمت همواره دست به گریبان مسائل تولید هستند و جهت بهبود وضعیت تولید اقداماتی باید در جهت توسعه دامداری،افزایش عرضه پنیر از طریق واردات انجام می گیرد که عمدتا از کشور دانمارک وارد می شود و در قالب کالاهای اساسی به صورت سهمیه بندی در اختیار مصرف کنند - گان قرار داده می شود.
بنا براین با وجود مقدار متنابهی  تولید داخلی و همچنین واردات همواره پنیر یکی .....(ادامه دارد)

قیمت فروش:
در هر شرایط اقتصادی، جغرافیایی، جوی و منطقه ای قابل تغذیه می باشد، بنابراین عوامل تقاضا همواره روبه افزایش بوده که با در نظر گرفتن مقدار عرضه موجود همچنان خلائی در برآورده نشدن محصول وجود نداشته است.
اکنون قیمت های محصول از قرار هر کیلویی16000 الی20000 ریال در بازار رایج می باشد و احیانا اگر کنترلی هم بر قیمت آن از طرف سازمان های ذیربط  صورت گیرد نرخی را برآورد خواهند کرد که با توجه به هزینه های تولید و نهایتا قیمت تمام شده ارزیابی می گردد که مبلغی را هم جهت سود تولید کننده در نظر خواهند گرفت که این .....(ادامه دارد)

اشتغال زایی:
یکی از معضلاتی که کشورمان از ان رنج می برد افزایش بی رویه جمعیت ان می باشد که موجب بروز بیکاری های آشکار و نهان و اشتغال به مشاغل کاذب و غیره گشته که هر یک به نوبه خود اثرات سوئی به سیستم اقتصادی،اجتماعی و فرهنگی جامعه نهاده است.
بنابر این در راستای این رشد جمعیت و هماهنگ با آن بایستی حمایت دولت و سازمانهای ذیربط و با یاری مردم مشاغل مولدی با سرمایه گذاری در طرحهای صنعتی و غیره ایجاد گردد تا ضمن بکار گیری نیروهای مستعد جامعه به تولید ،محصولاتی منجر شود که مورد نیاز جامعه بوده و مایحتاج عمومی را تامین می کند لذا با اجرای  این گونه طرحها در مناطق مختلف کشور که دارای استعدادهای بالقوه در .....(ادامه دارد)

اصول پنیر سازی:
از هزاران سال پیش با آنکه دستگاهها و روشهای پنیر سازی پیشرفت و تکامل پیدا کرده اما اصول پنیر سازی تغییر زیادی نکرده به طور کلی برای انواع مختلف  پنیر مراحل زیر را باید انجام داد:
1-آماده نمودن شیر
2- انعقاد شیر و ایجاد لخته و بریدن آن
3-پرس و آبگیری
4-نمک زدن
عده مراحل عمده پنیر سازی را  به شش مرحله به شرح زیر تقسیم می کنند :
1-آماده کردن شیر
2-بریدن لخته .....(ادامه دارد)

خیابان کشی :
به منظور سهولت در رفت و آمد ضروری است محوطه جلوی ساختمان واحد آسفالت و اطراف سالن ها به عرض یک متر پیاده رو سازی شود که حدود 300متر مربع می باشد . هزینه جدول بندی و آسفالت و پیاده روسا زی از قرار هر متر مربعی 8000ریال 2400000ریال براورد می گردد.
4-2) روشنائی: 
به منظور روشنائی محله واحد 10 چراغ از قرار هر واحد 150000 ریال پیش بینی میگردد که مبلغ هزینه روشنائی محوطه بالغ بر 1500000 ریال برآورد می گردد.
5-2) فضای سبز:
به منظور حفظ محیط زیست و جلوگیری از آلودگی محیط کار لازم است که محوطه  واحد درختکاری گردد. بدین منظور هزینه ای بالغ بر1000000 ریال جهت ایجاد .....(ادامه دارد)

بخشی از فهرست مطالب مقاله شرکت تولیدی پنیر پرمایون

مقدمه:
تعریف محصول:
وضعیت عرضه
وضعیت تقاضا
قیمت فروش
اشتغال زایی:
بررسی فنی
تعریف علمی پنیر
اصول پنیر سازی
نحوه بازار یابی
امکانات موردنیاز جهت احداث کارخانه


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله شرکت تولیدی پنیر پرمایون
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.