فی بوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی بوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اگر من جای تو بودم…؛ و اشتباهات گرامری بیشتری که ممکن است انجام دهید

اختصاصی از فی بوو اگر من جای تو بودم…؛ و اشتباهات گرامری بیشتری که ممکن است انجام دهید دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

اگر من جای تو بودم…؛ و اشتباهات گرامری بیشتری که ممکن است انجام دهید


اگر من جای تو بودم…؛ و اشتباهات گرامری بیشتری که ممکن است انجام دهید

دانلود کتاب اگر من جای تو بودم...؛ و اشتباهات گرامری بیشتری که ممکن است انجام دهید <!-- All in One SEO Pack 2.2.5.1 by Michael Torbert of Semper Fi Web Design[267,365] --> <!-- /all in one seo pack -->

این کتاب، یک هندبوک ضروری برای اصلاح اشتباهات دستوری می‌باشد. اگر من جای تو بودم…، ابزار مورد نیاز برای اصلاح اشتباهات رایج گرامری را برای خواننده فراهم ساخته است. هر ورودی شامل نمومه جملاتی است که اشتباه را نمایان کرده است و نیز یک توضیح ساده از دلیل اشتباه بودنش و نحوه استفاده از گرامر درست، داده شده است.
چه شما در حال کار بر روی یک رساله کوتاه باشید چه آماده‌سازی سخنرانی مهمی برای کسب‌وکارتان، این کتاب ضروری به کمک شما می‌آید و به شما نشان می‌دهد که چگونه به اصلاح سوتی‌های دستوری خود بپردازید و به‌طور موثر با دیگران ارتباط برقرار کنید.

 


دانلود با لینک مستقیم


اگر من جای تو بودم…؛ و اشتباهات گرامری بیشتری که ممکن است انجام دهید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.