فی بوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی بوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

رشد اجتماعی

اختصاصی از فی بوو رشد اجتماعی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

رشد اجتماعی


رشد اجتماعی

یکی از شیوه های اجتناب از سر در گرمی و ابهام هویت،پیوستن به گروه ها یا  

 

«دارو دسته  های» همسن است.راه دیگر، بازگشت واپس روی به دوران گذشته است. گاهی

 

نوجوانان با اتخاذ شخصیتی کودکانه از مواجه شدن با تعارض های واقعی متناسب با سن

 

خود اجتناب می کنند.گاهی نیز نوجوانان برای گریز از شرایط دشوار مربوط به این سن،

 

درگیر فعا لیت هایی می شوند که ممکن است از لحاظ اجتماعی برای آنان زیانبار باشد.از

 

نظر اریکسون ایجاد نوعی تعهد فکری یا عقیدتی نسبت به اهداف به خصوص ممکن است

 

عامل موثری در رشد و تحول باشد؛یعنی ماهیتی سازنده داشته باشد.

 

در دوره خویشتن یابی نوجوانان خود را مکلف می بیند تا به اهداف خاصی،صادقانه تعهد

 

سپرده و بدان ها وفادار بماند.شاید به همین دلیل است که نوجوان ها در بسیاری از موارد،

 

تمایل به عضویت در فرقه های خاص مذهبی،مسلک های به خصوص،مدهای متنوع یا

 

پیوستن به گروه هایی همسال هستند. به اعتقاد اریکسون خصوصیت مثبتی که می تواند از

 

حل موفقیت آمیز این بحران ناشی شود،صفت وفاداری است. منظور اریکسون از وفاداری،

 

در واقع داشتن ایمان و نوعی احساس تعلق است.

 

این فایل دارای 16 صفحه می باشد.


دانلود با لینک مستقیم


رشد اجتماعی

پروژه کار آموزی مهد کودک

اختصاصی از فی بوو پروژه کار آموزی مهد کودک دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پروژه کار آموزی مهد کودک


پروژه کار آموزی مهد کودک

 لینک پرداخت و دانلود *پایین صفحه*

 

فرمت فایل : Word(قابل ویرایش و آماده پرینت)

 

تعداد صفحه :34

 

فهرست مطالب:

عنوان :                                                                                                                                                   صفحه:

مهد کودکی را که کار آموزی می کردید معرفی کنید 1

برنامه هفتگی کلاس آمادگی 2و1 .................. 3

معرفی مربیان و تحصیلات آنها .................. 4

مراحل کارهای انجام شده در محل کار آموز ...... 5

گزارش هفتگی ................................. 18

گزارش ماهانه ................................ 21

گزارش ماهانه 2 .............................. 22

گزارش ماهانه 3............................... 23

گزارش ماهانه 4............................... 23

خلاصه آموزش ها در طی 3 ماه ................... 24

آموزش مفاهیم ریاضی .......................... 25

آشنایی با مفاهیم علوم تجربی ................. 26

چیستان ...................................... 27

آموزش بهداشت ................................ 28

آموزش مفاهیم علوم اجتماعی ................... 29

پیشنهاد ..................................... 30

انتقاد ...................................... 30

برداشت های کلی .............................. 31

نتیجه گیری .................................. 32

 

مهد کودکی را که کارآموزی می کردید معرفی کنید.

 

مهد کودکی که من در آنجا مشغول به کارآموزی بودم با مساحت تقریبا 230 متر و حیاط 40 و سالن بازی 30، کلاسها آمادگی 1 15 و آمادگی 2، 15، و کلاس 3-4ساله 15 و دفتر مدیر 15 وسالن تلویزیون 30 می باشد که در گروه 3-4 ساله دارای 20 کودک که برای این کلاس بسیار زیاد می باشد. این گروه سنی طوری هستند که هر کدام در حال جنب و جوش و تحرک می باشد و فضا بسیار کوچک است و از وسایل کمک آموزشی و کتاب کمکی علاوه بر کتابهای آموزشی خودشان استفاده نمی شد- کاردستی بسیار محدود می باشد- وسایل بازی برای کودکان هم نداشتند در گروه 4-5 ساله آمادگی 1 دارای 19 کودک که کلاس بسیار کوچک طوری که ** هم جای برای رفت و آمد بین بچه ها نداشت. مدیر امکانات آموزشی بریا مربیان قرار نمی داد مثل وسایل کمک آموزشی- کتاب کار مربی- و حتی آن ها کتاب به این مهمی یعنی زبان آموزی در اختیار کودکان قرار ندادند که خزانه لغات کودکان کمی وسیعتر شود. هیچگونه وسایلی برای خلاقیت و شکوفایی کودکان مثل پازل، جورچین، و... وجود نداشت تا کمی کودکان را به فکر وادارند. در گروه 6سال آمدگی 2 با 13 کودک که به نظر من همه آن ها جای خیلی کمی داشتند و مثل دو گروه قبلی هیچگونه امکانات کمک آموزشی نداشتند وسیله بازی به غیر از لگو و خمیر هیچ چیز دیگری نداشتند.

 

مدیر مسئول: مدیر مسئول خانم بایگی دارای لیسانس ادبیات با 3 سال سابقه کاری می باشند که تجربه ی زیادی در این زمینه کسب نکرده بودند. امکانات زیادی در اختیار مربیان قرار نمی دادند تا آنها بتوانند دانشی را که کسب می کنند در اختیار کودکان قرار بدهند. امکانات بسیار کم بود وظایف یک مدیر پیش دبستانی به شرح زیر است:

 

1) تعیین وظایف کلیه مربیان و کارکنان

 

2) ترتیب دادن جلسات بحث و انتقاد دوستانه بین همکاران و مدرسه

 

3) ترتیب دادن جلسات خصوصی بین مدیر و مربی

 

4) ارزشیابی از کار مربیان

 

5) ایجاد کتابخانه برای مربیان و استفاده مفید از کتابخانه برای همکاران

 

6) توجه به مسائل شخصی و خانوادگی مربیان و تشویق و دلگرم ساختن آنان به کار و فعالیت

 

7) نظارت در اجرای هرچه بهتر برنامه های تنظیم شده

 

8) تنظیم برنامه سالانه، هفتگی- روزانه برای کار کلاسها

 

9) تشکیل جلسات با اولیا و مربیان و نظرخواهی از آنان در جهت بهبود کارها

 

10) استفاده از خلاقیت کودکان و مربیان در مرکز آموزش

 

11) انجام امور مالی و اداری در پشتیبانی از برنامه های آموزشی

 

پس اگر تحثیلات این خانم در خصوص همین زمینه بود تجربه ی بیشتری کسب می کرد و کودکان هم در این زمینه آسیب نمی دیدند.

 

ساعت کاری در مهد: ابتدا تنظیم ساعت در کودکان با در نظر گرفتن سن و سال آنان، توانایی های ذهنی کودکان و عوامل دیگر از قبیل وسایل آموزشی و روشهای آموزش و نظایر آن انجام می گیرد.

 

به تناسب ساعتهای را برای کودکان تدارک می بینند با توجه به مدتی که کودکان را نگهداری می کنند ساعت روز را بین فعالیت های مختلف کودکان تقسیم بندی می کنند. در هر ساعت از روز فعالیت هایی را پیش بینی می کنند که وسیله مربیان به مورد اجرا گذاشته می شود معمولاً در مهد کودک سه نوع ساعت کار می توان مشاهده کرد. ولی کمیت آن ها بستگی به اداره کنندگان مهد دارد.

 

1- ساعاتی از روز را کودکان سرگرم فعالیت هایی هستند که این فعالیت ها به دقت قبل از ورود به کلاس از طریق مربی تهیه و تنظیم شده اند و یا راهنمایی مربی اجرا می شوند مدت این نوع فعالیت ها معمولاً بین 15 تا 30 دقیقه در روز است و کودکان قدم به قدم در انجام فعالیت ها راهنمایی می شوند این نوع برنامه در کلاس های کودکان 5 و 6 ساله بیشتر اجرا می گردند و در کلاس های پائین مانند 3 و 4 سال حجم چنین برنامه هایی کم است.

 

2- در مهد کودک ساعاتی را که کودکان به فعالیت هایی می پردازند که درنیمی از برنامه وسیله مربی راهنمایی می شود ولی نصف فعالیت ها را کودکان به صورت آزاد اجرا می کنند و مخصوصاً سعی بر این است که کودکان از خلاقیت و ابتکار خویش در انجام کارها بهره بگیرند مدت این برنامه ها معمولاً حدود 30 الی 40 دقیقه در روز است.

 


دانلود با لینک مستقیم


پروژه کار آموزی مهد کودک

بررسی تاثیر استفاده از سیستم های جداگر لرزه ای بر رفتار اجزای غیر سازه ای ساختمان های فولادی با دیوار برشی

اختصاصی از فی بوو بررسی تاثیر استفاده از سیستم های جداگر لرزه ای بر رفتار اجزای غیر سازه ای ساختمان های فولادی با دیوار برشی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

بررسی تاثیر استفاده از سیستم های جداگر لرزه ای بر رفتار اجزای غیر سازه ای ساختمان های فولادی با دیوار برشی


بررسی تاثیر استفاده از سیستم های جداگر لرزه ای بر رفتار اجزای غیر سازه ای ساختمان های فولادی با دیوار برشی

• مقاله با عنوان: بررسی تاثیر استفاده از سیستم های جداگر لرزه ای بر رفتار اجزای غیر سازه ای ساختمان های فولادی با دیوار برشی  

• نویسندگان: منصور قلعه نوی ، حسین علی رهدار ، مهرداد مدیرخازنی ، احسان فرشته پور  

• محل انتشار: نهمین کنگره ملی مهندسی عمران - دانشگاه فردوسی مشهد - 21 تا 22 اردیبهشت 95  

• فرمت فایل: PDF و شامل 10 صفحه می باشد.

 

 

 

چکیــــده:

امروزه با پیشرفت علم و امکان تحلیل های دقیق تر با استفاده از تحلیل های غیرخطی، محققان قادرند پاسخ سازه را به صورت دقیق تر در هنگام زلزله مورد بررسی قرار دهند. از سویی استفاده از جداگرهای لرزه ای و فراهم شدن امکان مدل سازی آن ها در نرم افزارهای مختلف، سبب شده است تا از این سیستم ها برای بهبود رفتار سازه استفاده شود. اساس این سیستم ایجاد یک لایه با سختی جانبی کم، بین سازه فوقانی و زمین است که باعث کاهش فرکانس سازه فوقانی می شود و نیز میزان حرکت انتقال یافته از زمین به سازه را کاهش می دهد؛ این امر موجب می شود تا نیروهای وارده به اجزای مختلف سازه کاهش یابد به همین دلیل انتخاب این نوع سیستم برای بهبود رفتار سازه مناسب است. در این پژوهش برای بررسی تأثیر استفاده از جداگر لاستیکی - سربی بر رفتار اعضای غیر سازه ای ساختمان فولادی، یک سازه فولادی دارای دیوار برشی بتنی به صورت سه، شش و نه طبقه در نظر گرفته شد. این سازه ها با جداساز و بدون جداساز موردبررسی و مقایسه قرار گرفته اند. این مدل ها به صورت سه بعدی در نرم افزار SeismoStruct مدل سازی شده و تحت تحلیل بار افزون قرارگرفته و در آن ها پارامترهایی نظیر جابجایی کل و نسبی طبقات، میزان آسیب در میان قاب ها و سطح عملکرد بررسی شده است. نتایج به دست آمده نشان دهنده ی بهبود در سطح عملکرد، جابجایی طبقات و کاهش آسیب در اجزای غیر سازه ای می باشد.

________________________________

** توجه: خواهشمندیم در صورت هرگونه مشکل در روند خرید و دریافت فایل از طریق بخش پشتیبانی در سایت مشکل خود را گزارش دهید. **

** درخواست مقالات کنفرانس‌ها و همایش‌ها: با ارسال عنوان مقالات درخواستی خود به ایمیل civil.sellfile.ir@gmail.com پس از قرار گرفتن مقالات در سایت به راحتی اقدام به خرید و دریافت مقالات مورد نظر خود نمایید. **


دانلود با لینک مستقیم


بررسی تاثیر استفاده از سیستم های جداگر لرزه ای بر رفتار اجزای غیر سازه ای ساختمان های فولادی با دیوار برشی

دانلود پاورپوینت اصول و کارکردهی زیباسازی در فضای سبز شهری

اختصاصی از فی بوو دانلود پاورپوینت اصول و کارکردهی زیباسازی در فضای سبز شهری دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود پاورپوینت اصول و کارکردهی زیباسازی در فضای سبز شهری


دانلود پاورپوینت اصول و کارکردهی زیباسازی در فضای شهری

در این بخش پاورپوینت منحصر به فرد اصول و کارکردهی زیباسازی در فضای شهری؛ همراه با طرح دیدگاه های زیبایی‌شناسی و روانشانسی محیط از دکتر سیدرضا مرتضایی( استادیار گروه طراحی صنعتی دانشگاه علم و صنعت ایران) برای دانلود قرار داده شده است. این پاورپوینت با فرمت PPT و در 41 اسلاید می باشد.

 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود پاورپوینت اصول و کارکردهی زیباسازی در فضای سبز شهری

همجنس‌گرایی

اختصاصی از فی بوو همجنس‌گرایی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

همجنس‌گرایی


همجنس‌گرایی

همجنس‌گرایی یکی از گرایش‌های جنسی است‌ که مشخصه آن تمایل زیبایی شناختی، عشق رومانتیک، و تمایل جنسی منحصرآ نسبت به جنس همگون با خود فرد می‌باشد. به فردی که به جنس دیگر گرایش داشته باشد دگرجنس‌گرا و به افرادی که هم به جنس دیگر و هم به همجنس خود تمایل دارند دوجنس‌گرا می‌گویند.

در اصطلاح اسلامی به ارتباط جنسی بین مردان «لواط» (برگرفته از نام لوط پیامبر قومی که به این کار مشهورند) و به ارتباط جنسی بین زنان «مساحقه» می‌گویند.

در گویش مردم عامی افراد همجنس‌گرا - زن یا مرد - با عنوان عمومی «همجنس‌باز» خوانده می‌شوند ولی واژه‌های دیگری نیز در گفتار عوام برای اشاره همجنس‌گرایان وجود دارد که معمولاً تحقیرآمیز و محکوم‌کننده‌ هستند؛ به عنوان مثال همجنس‌گرایان مرد در زبان فارسی با عناوین چون اِواخواهر، اُبنه‌ای (شخص مفعول در عمل جنسی همجنس گرایان) و عناوین زننده‌تر خوانده می‌شوند.

 

این فایل دارای 12 صفحه می باشد.


دانلود با لینک مستقیم


همجنس‌گرایی