فی بوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی بوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود مقاله زیر سازی و بستر سازی در زیر رو سازی

اختصاصی از فی بوو دانلود مقاله زیر سازی و بستر سازی در زیر رو سازی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود مقاله زیر سازی و بستر سازی در زیر رو سازی


دانلود مقاله زیر سازی و بستر سازی در زیر  رو سازی

لغت " subgrade " به مصالح و خاکهای موجود در بستر راه در زیر ساختمان روسازی اشاره دارد. ( صنعت آسفالت سازی هاوایی در سال 2003) . خاصیت های زیر سازی می تواند عوامل زیرین اجرایی روسازی باشد  ، و استفاده از مصالح کاملا ویژه در زیر سازی  برای طراحی یک روسازی با عملکرد مناسب در طی طول عمر آن  ضروری است . در این گزارش خاصیت های آزمایشات مهندسی زیر سازی و طراحی زیر سازی معرفی شده هستند . سرانجام روشهای جلوگیری از نقص های زیر سازی ها بیان شده است .

2- مقدمه

زیر سازی مانند خاک آماده شده و متراکم شده ، روسازی را حمایت می کند . انجمن آمریکایی روسازی با بتن 2003  )  لایه های روسازی درشکل 1 نشان داده شده است . یک شکل منطقی زیر سازی مانند .....  تغییرات نه چندان زیاد در حمایت ها و برای روسازی با بتن مطلوب است . زیر سازی با امکانات مناسب در نگهداری روسازی شکل داشته و یک سکوی محکم برای امکانات اجرایی بوجود می آورد .

یک تصویراز نقص و شکاف  زیر سازی در شکل 2 نشان داده شده است .

شکل 2  عیب ونقص و شکاف در زیر سازی ( بعد از راهنمای روسازی wspot  سال 2003) .

مواد تحلیل دهنده زیر سازی به طور نمونه توسط سفتی یا استحکام و مقاومت شرح داده می شوند . در کل فشار زیادی برای از شکل طبیعی خارج کردن یک زیر سازی وجود دارد با فشارهای بیشتری می تواند قبل از نزدیکی یک مقدار از شکل بحرانی غیر طبیعی تحمل کند .     اگر چه عامل های دیگری وجود دارند که ارزیابی مواد زیر سازی را شامل می شود ( مثل افت و تورم در موارد خاص خاک های رس و خاک ) ، سفتی و استحکام ( صنعت آسفالت هاوایی سال 2003 )  اجرای زیر سازی  عموماً بستگی به آن سه لایه اساسی دارد ( راهنمای روسازی wspot سال 2003)

شامل 14 صفحه فایل word قابل ویرایش


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله زیر سازی و بستر سازی در زیر رو سازی
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.