فی بوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی بوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود پکیج ویژه تناسب اندام و تغذیه

اختصاصی از فی بوو دانلود پکیج ویژه تناسب اندام و تغذیه دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود پکیج ویژه تناسب اندام و تغذیه


دانلود پکیج ویژه تناسب اندام و تغذیه

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

فرمت فایل :  APK و PDF

حجم کل : 6 مگابایت

 

 

 

 

 

این پکیج شامل موارد زیر است

 

1 . نرم افزار تناسب اندام محاسبه اضافه وزن برای اندروید

تا به حال شده که از اضافه وزن خودتون رنج ببرید ؟ شایدم براتون پیش اومده از کمبود وزنی که دارید رنج می کشید و با هر رژیم غذایی که گرفتین نتونستین اینکارو به خوبی و اون چیزی که مد نظر شماست پیش ببرید ! خب نگرانی نداره…….. ! امروز قصد معرفی نرم افزار  BMI Calculator که مختص تناسب اندام هستش رو خواهیم داشت . این نرم افزار به شما مقدار اضافه وزن شما و یا کمبود وزن بدن شما با استفاده از فاکتورهایی مثل  سن , قد , بزرگی یا کوچکی بدن شما نمایش می دهد ,  که با تنظیم یک رژیم غذایی مناسب  به اون فرم ایده آل خودتون برسید !

یادتون باشه بهترین دکتر بدن خودتون خود شما هستید ! شما هستید که میدونید چه چیز هایی با روحیه شما سازگار هست و با قصد انجام دادن ان به  فرم متناسب خودتون برسید نه آن چیزی که به شما تحمیل شه و بعد از چند مدت انجام دادن اون برنامه رو ترک کنید .

 

2 . کتاب درمان با رژیم غذایی (  انقلاب غذایی  )

امروزه با وجود وسایل نقلیه و گسترش روز افزون زندگی الکترونیکی تحرک و جنب و جوش از زندگی افراد فاصله گرفته است که ماحصل این زندگی چاقی و اضافه وزن , خستگی و انواع مریضی های مختلف می باشد . هرچند فاصله گرفتن از زندگی امروزی امری دشوار و سخت به نظر می آید اما با استفاده از روش های مختلف می توان از اثرات مخرب این نوع زندگی جلوگیری نمود . یکی از روش های مرسوم برای مقابله با اثرات مخرب زندگی امروزی داشتن رژیم غذایی مناسب می باشد که با وجود تحرک کم , نشاط و سلامتی را به افراد هدیه خواهد کرد . کتاب درمان  با رژیم غذایی ( انقلاب غذایی ) کتابی مناسب و جامع برای افراد علاقه مند به رعایت یک رژیم غذایی مناسب می باشد . این کتاب  شامل 20 فصل متنوع می باشد که به طور خلاصه برسی رژیم غذایی سالم شامل : رژیم غذایی گیاهی , رژیم غذایی برای مقابله با سرطان , رژیم غذایی برای مقابله با فشار خون  همراه با راه های داشتن یک رژیم غذایی خوب می پردازد .

این کتاب شامل 341 صفحه می باشد که به طور کامل روش های داشتن یک رژیم غذایی سالم همراه با روش های مناسب برای مقابله با انواع بیماری ها را بیان می کند . امیدواریم این کتاب به عنوان مجموعه ای کامل مورد استفاده شما عزیزان قرار بگیرد .

 

3 . کتاب بی نظیر 101 نکته مهم برای تناسب اندام

امروزه تمایل به داشتن بدنی زیبا و مناسب برای هر فردی بیش از پیش اخساس می شود در حالی که مقدار زیادی محصولات پزشکی وجود دارد که می تواند آن گونه که مورد علاقه شما می باشد جسم شما را زیبا و متناسب کند ولی هنوز حقیقتا هیچ جایگزینی برای ورزش هایی که با عث تناسب بدن می شود وجود ندارد شواهد عملی به طور افزاینده بر این نکات تاکید دارند که بهترین عامل برای دستیابی به تناسب جسمی مورد نظر , بدون شکل ورزشی مستمر و و منظم است , فواید مهم دیگری علاوه بر ظاهر متناسب وجود دارک که از طریق ورزش کردن برای افراد حاصل می شود به نوعی می توان گفت تناسب اندام کمترین امتیازی است که ورش به شما هدیه می دهد در این کتاب به طور خلاصه با 101 نکته مهم که برای تناسب اندام گفته شده باید رعایت کرده تا این راهکارها مسیری جدید برای شما عزیزان ایجاد نماید که رعایت هر کدام از این راهکارها شما را یک گام به تناسب اندام نزدیک تر خواهد کرد . این کتاب شامل 21 صفحه با فرمت PDF است .

 

*********************************************************

***برای دانلود این پکیج به پایین همین صفحه رفته ، پس از پرداخت مبلغ میتوانید آن را دریافت کنید***

 

حجم این پکیج در مجموع 6 مگابایت است

 

 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود پکیج ویژه تناسب اندام و تغذیه
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.