فی بوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی بوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پروژه کارآفرینی و طرح توجیهی واحد تولیدی آرد ستاره

اختصاصی از فی بوو پروژه کارآفرینی و طرح توجیهی واحد تولیدی آرد ستاره دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پروژه کارآفرینی و طرح توجیهی واحد تولیدی آرد ستاره


پروژه کارآفرینی و طرح توجیهی واحد تولیدی آرد ستاره

این محصول در قالب ورد و قابل ویرایش در 37 صفحه می باشد.

این پروژه کار آفرینی هم در قالب درس کار آفرینی دانشجویان عزیز قابل ارائه میباشد و هم میتوان به عنوان طرح توجیهی برای دریافت وام های اشتغالزایی به سازمان مورد تقاضا ارائه نمود.

مقدمه ای در مورد معرفی واحد تولیدی

واحد تولیدی آرد ستاره به مساحت 2m7800 واقع در تهران خیابان شهید رجائی خیابان ستاره، تولید آرد خود را به ظرفیت 30 هزار تن در سال از سال 1342 شروع کرده است. محصول در دو نوع آرد ستاره درجه 2 (درصد سبوس گیری 19 درصد) و آرد سبوس گرفته (درصد سبوس گیری 13 درصد) منطبق بر استاندارد ملی به شماره 103 و 2393 به روش والسی تولید می شود. این واحد تولیدی به مدیریت عامل سید محمدرضا مرتضوی و داشتن نیروهای متخصص شامل خانم الهام عباسی مسئول کنترل کیفیت با مدرک مهندسی صنایع غذایی، آقای سید احمد حیدری مدیر تولید با مدرک شیمی و خانم رکسانا نادرنیا مدیر فنی با مدرک مهندسی مکانیک و تعداد 35 کارگر از حداکثر توان خود جهت تولید محصول با کیفیت مطلوب بهره می برد ماده اولیه و محصول در کلیه مراحل تولید و فرآوری کنترل شده و آزمایشات لازم برروی آنها در بخش میکروبی و شیمی انجام می شود.

این کارخانه با داشتن پروانه تأسیس و بهره برداری به شمارة 4251، در تیرناه سال 1382 موفق به اخذ پروانه های ساخت محصول به شماره 17942 – آرد ستاره درجه 2 و 17943 – آرد سبوس گرفته از طرف وزارت بهداشت گردید.

بسته بندی محصول در کیسه های پلی پروپیلنی 40 کیلوگرمی انجام شده و اتیکت کارخانه شامل اطلاعاتی مانند تاریخ تولید، نام محصول، پروانه ساخت است. گندم از طریق شرکت حمل و نقل آرد و گندم ایران از طرف اداره غله و آرد استان تهارن به کارخانه منتقل و آرد تولیدی توسط همان اداره حمل می شود.

 خط مشی و اهداف کیفیتی واحد تولیدی

هدف تولید آرد با کیفیت منطبق با استاندارد ملی به شماره های 103 و 2393 و در آینده تولید آرد نول می باشد. از طرفی با توجه به رذشد روزافزون جمعیت و افزایش تقاضا به موضوع افزایش ظرفیت تولید به موازات بهبود کیفیت و کاستن از ضایعات تولید نیز توجه شده است. به منظور افزایش رضایت مندی کارکنان و در نهایت ارائه کار مفید و تولید بی نقص، سازمان تولیدی سعی در برآوردن نیازهای واقعی آنها دارد. از تمام توان به کار گرفته می شود تا کلیه پرسنل در سطح خود آموزش های مداوم و پیگیر لازم را ببیند.

در نهایت مدیریت ارشد از کلیه اهداف فوق حمایت و تعهد می کند تا تمامی پرسنل آنرا درک و اجرا کنند.


دانلود با لینک مستقیم


پروژه کارآفرینی و طرح توجیهی واحد تولیدی آرد ستاره

بررسی پتانسیل بیوتکنولوژیکی (زیست تکنولوژیکی) تراستوکسیتدها

اختصاصی از فی بوو بررسی پتانسیل بیوتکنولوژیکی (زیست تکنولوژیکی) تراستوکسیتدها دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

بررسی پتانسیل بیوتکنولوژیکی (زیست تکنولوژیکی) تراستوکسیتدها


بررسی پتانسیل بیوتکنولوژیکی (زیست تکنولوژیکی) تراستوکسیتدها

 

 

 

 

 

چکیده :

ترانستوکیتریدها میکروهترومتروف‌های آبزی  رایجی هستند که از نظر طبقاتی در گروه جلبکهای هتروکونتاقرار می‌گیرند.

تحقیقات اخیر نشان داده‌اند که تعدادی از نژادهای تراستوکیتریدها را می‌توان کشت کرد و بدین ترتیب به زیست توده‌‌های فراوانی دست یافت که دارای مقادیر زیادی چربی و اسیدهای چرب اشباع نشده‌ می‌باشند.

شواهد نشان می‌دهند که بازده سلولی و تولید pufa توسط نژادهای ترانستوکیتریدها با ترکیب پارامترهای فیزیکی و شیمیایی کشت می‌توانند متغیر هستند. در حال حاضر میکروجلبکهای فتوتروفیک کشت شده روغن‌های ماهی منابع اصلی تجاری pufa هستند. کاهش ممکن ذخایر تجاری ماهی و تکنولوژی نسبتاً پیچیده که برای تولید تجاری میکروجلبک‌ها نیاز هستند تحقیق در مورد منابع ممکن pufa را الزامی ساخته است. کشت تراستوکیتریدها و دیگر میکرودهتروتروف‌های تولید کننده Pufa را الزامی ساخته است. کشت تراستوکیتریدها و دیگر میکرو هتروتروف‌های تولید کننده‌ Pufa یک جنس را ملی بوده است.

درحقیقت چندین محصول مبنای تراستوکیتریدی اکنون در بازار وجود دارد و تحقیقات در مورد کاربردهای بیشتر هنوز در حال انجام است.

بسیاری از روغن‌های ماهی و میکروجلبکی که اکنون در دسترس هستند ساختارهای نسبتاً پیچیده Pufa دارند و این باعث افزایش هزینه‌ تهیه روعن های Pufa با درجه‌ خلوص بالا می‌گردد. برعکس، تعدادی از تراستوکیتریدها که تاکنون بررسی شد‌ه اند. استفاده از روغن‌های مشتق شده از تراستوکیتیریدها بتوانند در مقادیر کافی و با هزینه مناسب رشد کنند استفاده از روغن‌های مشتق شده از تراستوکیتریدها می‌تواند هزینه‌ بالای موجود را بار تولید روغن‌های میکروبی با درجه‌ خلوص بالا کاهش دهد.

هرچه که بیشتر وجه فواید مواد غذایی و بهداشتی Pufa پی می‌بریم تقاضا برای تولیدات غنی از Pufa افزایش می‌یابد. نتایج تاکنون نشان داده‌آند که تراستوکیتریدها می‌تواننند یک بخش مهمی را در عرضه‌چنین تولیداتی ایفا کنند.

فهرست مطالب :

چکیده 
تولید pufa توسط ترانستوک تیریدها 
بازار pufa 13
پتانسیل تراستوکیلیتریدها 
ترکیب و ارزش غذایی پروتئین‌ها و دیگر ترکیبات نیتروژن‌دار ماهی 
عوامل میان‌گونه‌ای 
عوامل درون گونه‌ای 
حجم کلی پروتئین 
نوع ماهیچه 
تغییرات فصلی و شرایط رشد و پرورش 
تقلیل ( نقصان ) پروتئین 
گروههای پروتئین 
پروتئین‌های سارکوپلاسمی 
حجم 
شناسایی ، گونه‌ها 
لخته شدن ( انعقاد) در برابر گرما 
آنزیمها 
هیدرولازها 
اکسیدور اکتازها 
آنزیمهای دیگر 
رنگدانه‌ها 
پروتئین‌های هم (haem)
هموسیانین‌ها 
پاروالبومین‌ها 
پروتئین‌های میوفیبریلایی ( عضلانی- رشته‌ای) 
میوزین 
پارامیوزین 
اکتین 
تروپومیوزین 
تروپونین‌ها 
دیگر پروتئین‌های ناظر 
پروتئین‌های داربستی 
پروئین‌‌های استروما 
کلاژن
انواع کلاژن 
پروتئین‌های داربستی 
پروتئین‌های استروما 
ترکیب اسیدآمینة کلاژن 
کلاژن و کیفیت گوشت 
دیگر پروتئین‌های استروما 
ترکیبات نیتروژن‌دار غیرپروتئینی 
اسیدهای آمینه آزاد 
پپتیدها 
نوکلئوتیدها 
ترکیبات گوآنیدینو 
اوره و ترکیبات آمونیوم چهارتایی 
ارزش غذایی


دانلود با لینک مستقیم


بررسی پتانسیل بیوتکنولوژیکی (زیست تکنولوژیکی) تراستوکسیتدها

پاورپوینت روان شناسی عمومی 309 اسلاید

اختصاصی از فی بوو پاورپوینت روان شناسی عمومی 309 اسلاید دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پاورپوینت روان شناسی عمومی 309 اسلاید


پاورپوینت روان شناسی عمومی 309 اسلاید

پاورپوینت روان شناسی عمومی در 309 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx

حوزه روان شناسی

دیدگاههای موجود در روان شناسی

خاستگاه دیدگاههای روان شناسی

دیدگاه های جدید

ارتباط میان دیدگاههای روانشناسانه و زیست شناسانه

روشهای تحقیق در روان‌شناسی

وضع فرضیه

روش آزمایشگاهی

روش ارتباطی

روش مشاهده‌ای

رهیافت های بین رشته‌ای

عصب پژوهی شناختی

روان شناسی تکاملی

شناخت پژوهی

روانشناسی فرهنگی


دانلود با لینک مستقیم


پاورپوینت روان شناسی عمومی 309 اسلاید

دانلود پاورپوینت مفید بررسی و تاریخچه ناوگان های هوایی

اختصاصی از فی بوو دانلود پاورپوینت مفید بررسی و تاریخچه ناوگان های هوایی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود پاورپوینت مفید بررسی و تاریخچه ناوگان های هوایی


دانلود پاورپوینت مفید بررسی و تاریخچه ناوگان های هوایی

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

  • ناوگان هوایی هما
  • ناوگان هوایی ماهان
  • ناوگان هوایی تابان
  • ناوگان هوایی آسمان
  • ناوگان هوایی آتا
  • ناوگان هوایی آریا
  • ناوگان هوایی کاسپین

تعداد اسلاید:42

با قابلیت ویرایش

مخصوص اجرای سمینار


دانلود با لینک مستقیم


دانلود پاورپوینت مفید بررسی و تاریخچه ناوگان های هوایی

پیشنهاد الگوی آرایش رسانه¬ای صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران در فضای نوین رسانه¬ای جهان

اختصاصی از فی بوو پیشنهاد الگوی آرایش رسانه¬ای صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران در فضای نوین رسانه¬ای جهان دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پیشنهاد الگوی آرایش رسانه¬ای صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران در فضای نوین رسانه¬ای جهان

به صورت ورد ودر 272صفحه

«آرایش رسانه‌ای کارآمد» الزام اصلی مأموریت صداوسیماست که «مدیریت و هدایت فرهنگ و افکار عمومی جامعه» می¬باشد، لذا ضرورتاً باید الگویی برای تنظیم آرایش رسانه¬ای تدوین گردد تا با برتافتن آن الگو، صداوسیما مأموریت خود را محقق و در مواجهه با امپریالیسم رسانه¬ای دشمن، بر تهدیدات آن نیز فایق آید. بر این ‌اساس پرسش اصلی تحقیق حاضر این است که، الگوی آرایش رسانه¬ای صداوسیمای جمهوری اسلامی، چگونه باید باشد؟ که در کنار این مسئله، به بررسی شرایط نوین فضای رسانه‌ای جهان برای انطباق با شرایط جدید و همچنین، آشنایی با حوزه¬ها و جوانب آرایش رسانه¬ای نیز می‌پردازد. برای پاسخ به این پرسش، تحقیق حاضر به‌صورت کیفی انجام شد و گردآوری داده‌ها نیز به روش مصاحبه عمیق با 15 کارشناسان خبره از اساتید علوم ارتباطات و مدیریت رسانه، سینما، علوم نظامی، علوم سیاسی و دانش مدیریت استراتژیک انجام گرفت که پس از استخراج و کدگذاری داده‌ها به‌صورت گام‌به‌گام و مرحله‌به‌مرحله از مصاحبه‌ها، به کدگذاری باز، محوری و گزینشی، مقوله‌بندی پرداخته شد. با به اشباع رسیدن مقولات و اتصال و پیوند مقولات اصلی، طرح نظری بزرگ‌تری شکل گرفت و یافته‌ها به‌آرامی شکل نظریه بر خود پذیرفت. از این طریق تدوین الگوی موردنظر مورد مداقه قرار گرفت. طراحی الگوی موردنظر که به‌صورت ترکیبی بر مبنای طرح‌ریزی در دانش مدیریت استراتژیک و برنامه‌ریزی در مدیریت عمومی شکل گرفته، پس از تعریف و تبیین مفهوم «آرایش رسانه‌ای» به الگوی گام‌به‌گام برای طراحی آرایش رسانه‌ای رسید که شامل 14 گام‌ اصلی است که شامل موارد زیر می‌باشد: پیش‌گام. تنظیم عقبه آرایش رسانه‌ای 1.تعیین رویکردهای طراحی 2. تفکیک پارادایم 3. ‌تنظیم اصول و قواعد طراحی آرایش 4. تعیین نوع آرایش رسانه‌ای آفندی، تهاجمی، متقارن و نامتقارن، 5. شناخت وضع موجود و استعداد نیروی خودی و غیر 6. ترسیم وضع مطلوب و برآورد وضعیت از فضای نوین رسانه‌ای 7. تعیین حوزه نفوذ و کانون تمرکز تمدنی و اولویت‌ها و نیازسنجی جامعه و نظام 8. تنظیم حوزه‌های آرایش رسانه‌ای و قالب‌ها و گونه‌های رسانه‌ای 9. سازمان‌دهی، نهادسازی و تنظیم زنجیره تأمین 10. تبیین اهداف،‌ مأموریت و چشم‌انداز کل و جزء 11. تأمین منابع انسانی و امکانات 12. هدایت و رهبری 13. انتشار کیفی و کمی پیام 14. نظارت و ارزیابی، آسیب‌شناسی مجدد، بازطراحی و به‌روزرسانی.


دانلود با لینک مستقیم


پیشنهاد الگوی آرایش رسانه¬ای صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران در فضای نوین رسانه¬ای جهان