نرم افزار مفید جهت انتخاب نوع کمپرسور با توجه به میزان مصرف
نرم افزار انتخاب نوع کمپرسور Bitzer 5.0.3.1
نرم افزار مفید جهت انتخاب نوع کمپرسور با توجه به میزان مصرف
لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*
فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)
تعداد صفحه25
فهرست مطالب
نگاهی به سیره های پیامبر از نظر
الف : اجتماعی ب : اقتصادی ج : جهاد? : مدیریتی
بعد های اجتماعی :
2- تلا ش وفعالیت :
3- سادگی و بی الایشی :
4- پاکیزگی واراستگی :
5-عفو وگذشت :
6-معاشرت با مردم :
7- حقوق همسایه:
ب:اقتصادی
نگاهی به سیره های پیامبر اعظم
مقدمه : ظهور نور
شب یخبندان زمین بود جهان راغباری از جهل ونومیدی فرا گر فته بود واندیشه های گمراه در زمین روان بود ند بت ها در هیبت های گوناگون سر بلند میکردند انسان ها بسان رمه های بی شبان در کج راهه های بی مقصود زمین سر گردان بودندبیش از همه سر زمین سوخته حجاز بود که در اتش ایین های پوسیده جاهلی می سوخت اسمان را خورشیدی دو باره می بایست تا ذوب کند یخبندان زمین را کی خواهد امد ان پیام اور اخلا ق وسعادت تا جان های تشنه را با فرمان های زلال اسمانیش سیراب کند همان رسولی که پیامبران پیشین وعده امدنش را داده بودند وشب در راه رسیدن به طلوع صبح جمعه 17 ربیع اول بود مصادف با همان سالی که اصحاب فیل قصد ویرانی کعبه کردند وبه سنگ سجیل معذب شدند که ناگهان زمین لرزید جهان تیره وتار شد گویی زمین خسته از ستم در تلاتم تولدی بزرگ بود ابلیس قصد رفتن بکرد تا خبر از این دگر گونی بگیرد که باشهاب تیر هابی نورانی رانده شد وندا امد که دیگر جایی
پروژه در مورد اختلالات چشم ...انوتومی
به نام خدا
assessment of the EyE
Anatomy and physioroyy
آنوتومی حدقه یا orbit : orbit یک حفره استخوانی است به شکل هرم که قاعده آن به طرف جلو ونوک آن به سمت عقب قرار گرفته است چهار دیواره برای قاعده آن می توان درنظر گرفت که از استخوانهای سر می باشد.
کره چشم فقط حدقه را پر می کند بقیه قسمتها شامل عروق ـ ماهیچه ها ـ غده اشکی ـ اعصاب وبافت چربی است.
دیواره حدقه دارای سوراخهایی است که محل ورود وخروج اعصاب وعروق است :
1-optic canar درنوک هرم ( ته حدقه ) که عصب بینایی ازآن عبور کرده وارد مغز می شود.
2-orbitar Fissure Superior درمجاورت کانال optic است که اعصاب 6-4-3 ازآن عبور کرده وارد می شوند. اینها اعصاب حرکتی چشم هستند.
3-superior orbitar fissure
4-Inferior ( درته حدقه است. )
شاخه ophtharmic عصب شماره 5 ازS.O.F وارد چشم می شود. ( عصب حسی بافتهای داخل حدقه ).
سرخرگ اصلی که وارد حدقه می شود شاخه ایی ازکاروتید است بنام ophtharmic artery که تمام قسمتهای چشم را خون می دهد. سیاهرگهای حدقه دوتا هستند که خون کره چشم وبافتهای اطراف را تخلیه می کنند بنامهای S..O.V ophth وI.O.V که رگ Superior از شکاف S.O.F ورگ Inferior از شکاف I.o.F عبور می کند. در داخل حدقه بجز کره چشم اعصاب ـ رگها ـ ماهیچه ها ـ چربی وبافت پیوندی وجود دارد. فضای بین رگها و اعصاب و تمام بافتهای داخل حدقه را بافت چربی گرفته است که به صورت بافت ساختمانی است ( غیر ذخیره ای ) این بافت ساختمانی حرکات موزون ـ نرم و دقیقی را برای چشم باعث می شود.
و
.
.
پژوهشی با عنوان انسان در زندگی
مقدمه :
انسان در زندگی روزمره خود با استفاده از عقل سلیم و با اتکاء به تجارب خود همواره در حال ارزشیابی است و اصولاً هر نوع انتخابی ، مستلزم نوعی ارزشیابی2 است ( بولا1 ، 1992 ، ترجمه ابیلی ، 1375 ).
یکی از متداولترین حوزه های کاربرد ارزشیابی ، بکارگیری آن در فرایند آموزش می باشد. با این همه باید اذعان کرد که تاکنون بهره ای که از ارزشیابی در این زمینه گرفته شده است بسیار محدود بود. و روشهایی که در آن بکار رفته است بسیار نارسا بوده است ، زیرا از این فن منحصراً برای انتخاب کسانی که باید فرصت ارتقاء به کلاس بالاتر و ادامه تحصیل پیدا کنند استفاده شده است ( نظیمی 1355 )
با گسترش مباحث جدید در ارزشیابی این مسأله مورد توجه قرار گرفته است که ارزشیابی نباید تنها به عنوان وسیله ای برای ارتقاء فراگیران استفاده شود. به عبارت دیگر ارزشیابی نباید تنها به نتایج آموزشی اکتفا کند، بلکه باید فرایندها ، راهبردها و اهداف را نیز در نظر بگیرد. ارزشیابی در مفهوم جدید خود به عنوان جزئی از فرایند تعلیم و تعلم و وسیله مناسبی برای اصلاح هدفها ، برنامه ها و شیوه های تدریس در جریان آموزش شناخته شده است. این نوع ارزشیابی ، ارزشیابی تکوینی در برخی موارد نیز ارزشیابی مستمر نامیده می شود نام دارد. ( استافل بیم ، 1971 4 ، به نقل از نوو ، 1995 5 ) با توجه به پیامدهای مهمی که ارزشیابی مذکور در فرایند یادگیری و تدریس به همراه دارد، آموزش و پرورش ایران در سالهای اخیر به آن توجه خاصی نموده است.
----------------------------------------------------------
1-Bohra
2-Common Sense
3-euaruation
4-Formatiue euaruation
5-Stufflebeam
6-Neuo
بنابراین مؤسساتی که عهده دار تعلیم و تربیت معلمان هستند در صورت عدم بکارگیری اینگونه ارزشیابی از سوی آنان باید تلاش کنند تا با فراهم آوردن فرصتهای مناسب جهت آموزش آن زمینه را برای تحقق سریعتر و بهتر پیامدهای این نوع ارزشیابی فراهم سازند.
لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*
فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)
تعداد صفحه9
فهرست مطالب
[مخفی شود]
تصور آخر الزمان به معنی پایان دوره جهان وپیوستن آن به قیامت کبری در دین یهود از سدههای دوم و سوم قبل از میلاد پیدا شده، پیش از این زمان بنی اسرائیل که خود را قوم برگزیده خداوند میدانستند، در انتظار روزی بودند که در آن وعده الهی تحقق یابد و خداوند قوم برگزیده خود را در سرزمین موعود مستقر، و دشمنان آن را نابود کند، و عدل و احسان خود را بر سراسر جهان بگستراند. در دورههای بعد از حکومت داوود و سلیمان که این قوم از لحاظ دینی و اخلاقی گرفتار فساد و انحطاط شده و گرایش به شرک و الحاد در میان آنان شدت گرفته بود، غایت این آرزو و انتظار بازگشت قدرت و وحدت و خلوص دوران گذشته بود و انتظار زمانی میرفت که خداوند بار دیگر پیشوائی بفرستد و قوم را از تیره بختی نجات دهد.
نظریاتی که درباره آخر الزمان در چهار انجیل آمدهاست یکسان نیست. ولی به طور کلی وقوع آخر الزمان به صورتهای زیر بیان شدهاست: ۱-الیاس باید پیش از آمدن مسیح بیاید و ظهور وی وقوع داوری بزرگ را اعلام کند.
۲- بعد از مرگ مسیح و رستاخیز و صعود او، در هنگام رجعت او این واقعه محقق میگردد.
۳-رجعت عیسی و آغاز روز بزرگ و داوری نهائی، ناگهانی است وهیچ علامتی ندارد.
۴- حوادثی پیش از رجعت مسیح در جهان روی میدهد که از آن جمله جنگها و بلاهالی سخت و زلزلهاست.
نوشتار اصلی را ببینید: سوشیانس
در گاهان (گاثها) که سرودههای خود زرتشت است و در آنها میتوان عقاید وی را یافت اشاره چندانی به پایان جهان نشدهاست، اما چنین مینماید که در بندی از گاهان (یسن ۴۳ بند ۳) سخن از مردی است که در آینده میآید و راه نجات را مییابد، همچنین در گاهان چند بار به واژه سوشینت بر میخوریم که در ادبیات بعدی زرتشت به صورت سوشیانس در آمده و منجی نهائی زرتشتی به شمار میآید.
در قرآن گفتار صریحی درباره آخرزمان نیست و این اصطلاحی است که در احادیث و مولفات مسلمانان به چشم میخورد. در فرهنگ عامه مسلمانان بخصوص شیعه، اصطلاح آخر الزمان عصر حاضر است که از زمان پیامبر اسلام شروع شدهاست. طبق اعتقادات شیعه ظهور مهدی موعود در این دوران اتفاق میافتد و تحولات ویژهای در جهان رخ دهد. طبق اعتقاد شیعه مبحث آخرالزمان با قیامت متفاوت است.
[ویرایش]اعتقادات برخی از شیعیان
علمای مذهب شیعه معتقدند که مجموعهای از اتفاقات نظیر حمله مغول که در احادیث پیشگویی شدهاست.[نیازمند منبع]
که از میان این حوادث فقط پنج مورد به طور قطع با ظهور مهدی ارتباط دارد که عبارتاند از:
۱ - خروج سفیانی از شام(نام قدیم سوریه) که احتمالاً در روز ۱۰ ماه رجب اتفاق خواهد افتاد. این فرد پس از مسلط شدن بر اوضاع بیش از ۹ ماه حکومت نخواهد کرد و در نهایت به دست مهدی(ع) یا یاران ایشان کشته خواهد شد.
۲ - خروج یمانی از یمن که به پشتیبانی از اهل بیت بر علیه سفیانی قیام میکند. احتمالاً در همان ماه رجب.
۳ - صدای آسمانی در ماه رمضان (احتمالاً صحرگاه بیست و سوم). که صدای جبرئیل و در حمایت از اهل بیت پیامبر میباشد. به صورتی که هر انسانی در هر کجای زمین که باشد صدا را خواهد شنید و معنی آن را به زبان خود خواهد فهمید. (احتمالاً در همان روز صدایی دیگر شنیده خواهد شد که اینبار از طرف شیطان و در حمایت از سفیانی خواهد بود که باعث به شک افتادن مردم خواهد شد)
۴ - کشتن شدن نفس زکیه (انسان بیگناه) در خانه خدا (مسجد الحرام)و بینرکن و مقام ابراهیم. احتمالاً در تاریخ بیست و پنجم ذیالحجه. احتمالاً همزمان با کشته شدن این فرد پسرعمو و دخترعموی او هم در شهر مدینه کشته میشوند و جنازه آنها رو جلوی درب مسجد پیامبر(مسجد النبی) آویزان میکنند.
۵ - فرورفتن لشکری که سفیانی به عربستان فرستاده در بیابانی به نام بیداء که بین مکه و مدینه واقع شدهاست.
باقی موارد که وقوع آنها قطعی و صد در صد نمیباشد به شرح زیر میباشد:
۱ - خروج سفیانی (بنا به اعتقاد شیعه: سفیانی، یکی از طاغوتهای مقدّس مآب از نسل ابوسفیان است و در نهایت به دست سپاه مهدی شکست خورده و کشته میشود).
۲ - کشته شدن سیّدِ حسنی (بنا به اعتقاد شیعه: جوان خوش صورت از آل امام حسن با سپاهش به حمایت از امام مهدی برمی خیزد و سرانجام، کشته میشود).
۳ - اختلاف بنی عبّاس در ریاست دنیا. (قبلاً اتفاق افتاده)
۴ - گرفتن خورشید در نیمه ماه رمضان، برخلاف عادت (و نظم فلکی).
۵ - گرفتن ماه در آخر آن ماه، برخلاف عادت (و نظم فلکی).
۶ - فرو رفتن زمین بیداء (زمین بین مکّه و مدینه).
۷ - فرو رفتن زمین در نقطهای از مشرق و مغرب.
۸ - توقّف خورشید، هنگام اوّ