فی بوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی بوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق در مورد همیشه آنچه را که میبینیم باور نمیکنیم

اختصاصی از فی بوو تحقیق در مورد همیشه آنچه را که میبینیم باور نمیکنیم دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق در مورد همیشه آنچه را که میبینیم باور نمیکنیم


تحقیق در مورد همیشه آنچه را که میبینیم باور نمیکنیم

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

 

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

  

تعداد صفحه7

 

 
همیشه آنچه را که میبینیم باور نمی

 

کنیم بلکه آنچه را که باور داریم

 

میبینیم

سخنان ارزشمند بزرگان

 

هرگاه دیدی کسی به آبروی دیگران می تازد سعی کن ترا نشناسد .


در گفتن عیب کسی شتاب مکن شاید خدایش بخشیده باشد " نهج البلاغه "


آنچه نمی دانی نگو و آنچه لازم نیست بر زبان نیاور "نهج البلاغه"


دستهای خداوند
آرام باش، توکل کن،تفکر کن، آستینها را بالا بزن آنگاه دستان خداوند را می بینی که زودتر از تو دست به کار شده اند.
"
از گفته های امام علی (ع)"


خوشبختی
خوشبختی بر سه ستون استوار است فراموش کردن گذشته -غنیمت شمردن حال- امیدوار بودن به آینده (علامه جعفری)


شاد بودن
کسی که شاد و خندان است همیشه وسیله شاد و خندان بودن را پیدا می کند.


رنگین کمان پاداش کسی است که تا آخرین قطره زیر باران می ماند


قناعت
به آسمون نگاه میکنی، دوست داری کدوم ستاره مال تو باشه؟ به اونی که کم نور تره قانع باش چون اونی که پر نور تره رو همه نگاه میکنن


شکرانه
اگر بر دشمنت پیروز شدی به شکرانه این توانایی او را ببخش. (امام علی ع)


غلبه بر هوای نفس
دلاورترین مردم آن است که بر هوای نفس غالب آید.حضرت محمد (ص)


دعا...
طوری دعا کن که انگار همه چیز وابسته به خداست...اما ...طوری عمل کن که انگار همه چیز وابسته توست...


ارزش دنیا
دنیا دو روزه : روزی که به نفع توست شاد مباش و روزی که به ضرر توست غمگین مباش ...(یکی از بزرگان )


باور
همیشه آنچه را که میبینیم باور نمی کنیم بلکه آنچه را که باور داریم میبینیم


زندگی
زندگی کتابی است پرماجرا ، هیچگاه آنرا به خاطر یک ورقش دور مینداز


نیکوکاری
دستهایی که کمک می رسانند مقدس تر از لبهایی هستند که دعا می کنند.



محبت از درخت آموز که حتی سایه از هیزم شکن هم بر نمی دارد


خداوند به هر پرنده ای دانه ای میدهد ، اما آن را در داخل لانه اش نمی اندازد.


هنگامی که خدا انسان را اندازه می گیرد متر را دور "قلبش " می گذارد نه دور سرش

 

 

 

اگر انسانها بدانند فرصت باهم بودنشان چقدر محدود است محبتشان نسبت به یکدیگر نامحدود می شود.



***



همیشه هر چیزی را که دوست داری به دست نمی آوریم پس بیایید آنچه را که به دست می آوریم دوست بداریم.



***



بهای عشق چیست بجز عشق ؟ (ماری لولا)



***



نمی خوام بگم قدر 1 دنیا دوست دارم چون دنیا 1روز تموم می شه
نمی خوام بگم سیاهی چشات مثل شب پر ستاره است چون شب هم بالاخره تموم می شه
نمی خوام بگم دوست دارم چون دوست ندارم بلکه عاشقتم



***



دیدگان تو در قاب اندوه سرد و خاموش خفته بودند
زودتر از تو ناگفته ها را با زبان نگاه گفته بودند
از من و هرچه در من نهان بود می رمیدی می رهیدی
یادم آمد که روزی در این راه ناشکیبا مرا در پی خویش میکشیدی



***



آرزوم بی تو محاله لحظه هام بی تو سواله
بی تو مقصد خیلی دوره راه عشقم بی عبوره
من نمی خوام تو خیالم بگمت عاشقت هستم
دوست دارم که راستی راستی حس کنم تو رو تو دستم



***



غربت دیرینه ام را با تو قسمت می کنم
تا ابد با درد و رنج خویش خلوت می کنم
رفتی و با رفتنت کاخ دلم ویرانه شد
من در این ویرانه ها احساس غربت میکنم




 

 


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق در مورد همیشه آنچه را که میبینیم باور نمیکنیم
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.