فی بوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی بوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود مقاله ی ترجمه شده ی رشته حسابداری گزارش و افشاء کنندگان گزارش

اختصاصی از فی بوو دانلود مقاله ی ترجمه شده ی رشته حسابداری گزارش و افشاء کنندگان گزارش دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود مقاله ی ترجمه شده ی رشته حسابداری گزارش و افشاء کنندگان گزارش


دانلود مقاله ی ترجمه شده ی رشته حسابداری گزارش و افشاء کنندگان گزارش

دانلود مقاله ی ترجمه شده ی رشته حسابداری گزارش و افشاء کنندگان گزارشUniform Audit & Accounting Guideفایل ترجمه بافرمت ورد وقابل ویرایش میباشد

برای دریافت رایگان اصل مقاله   اینجا کلیک کنید

فصل نهم:

گزارش و افشاء کنندگان گزارش: گزارش های حسابرسی ممکن است تفسیر کند انواعی از فرمت ها و سبک ها را هنگام انجام حسابرسی هزینه های غیرمستقیم حسابرس باید تهیه کند گزارشی از صورت وضعیت هزینه های غیرمستقیم و یک گزارش از کنترل های داخلی. مثالهای ارائه شده بعدی این گزارشهایی که ما سفارش می کنیم برای استفاده بوسیله بخش حسابرسان انتقال حکومت و شرکت های حسابداری عمومی در هنگام انجام حسابرسی های هزینه های غیرمستقیم شرکت های مشاوره ای مهندسی. انجمن آمریکایی اصلی حکومتی و ادارات انتقالی (AASHTO) کمیته حسابرسی و کنسول آمریکایی شرکت های مهندسی (AcEc) کمیته انتقال تهیه کرده‏اند و تصویب شده‏اند برای استفاده بعدی نرخ هزینه های غیرمستقیم قالب های گزارشی حسابرسی را برای شرکت های کنسولگری مهندسی شکل استفاده این قالب گزارشی بوسیله حکومت اصلی و حسابرسان بخش انتقالی و شرکت‏های حسابداری عمومی بصورت گسترده ای زیاد خواهد کرد فهم و مطلوبیت این گزارش ها را هنگامی که توزیع می‏شوند برای شرکت های کنسول‏گری و فدرال، دولت و نمایندگان محلی که قرارداد میکند برای خدمات حرفه‏ای آنها. آن مهم است برای حسابرسان برای فهمیدن اینکه هر هزینه غیرمستقیم حسابرسی باید کاهش یابد مطابق با استانداردهای قبول شده حسابرسی عمومی و استانداردهای حسابرسی مالی در ادامه با استانداردهای حسابرسی دولتی منتشر شده بوسیله mptroblcr  عمومی ایالات متحده آمریکا همچنین برنامه هزینه های غیرمستقیم باید تهیه شود مطابق با اصول تشریح شده حسابداری در قسمت 31 قوانین نگهداری مرکزی. گزارش همراه با برنامه هزینه های غیرمستقیم: گزارش حسابرسان مستقل در برنامه هزینه های غیر مستقیم (هیات هدایت کنندگان «روسای» شرکت) ما حسابرسی کرده ایم برنامه هزینه های غیرمستقیم را برای با سال مدل پایان یافته در 31 دسامبر 1999. این وضعیت مسئولیت مدیریت شرکت است. مسئولیت ما برای فهم یک عقیده روی این وضعیت اساسی شده حسابرسی ما است. ما کاهش دادیم حسابرسی مان را مطابق با استانداردهای مورد قبول حسابرسی عمومی و استانداردهای حسابرسی مالی در ادامه با استانداردهای حسابداری دولتی منتشر شده بوسیله comptroller عمومی ایالات متحده آمریکا. این استانداردها نیاز به این دارد که ما برنامه ریزی کنیم و انجام دهیم حسابرسی را برای بدست آوردن اطمینان قابل دلیل درباره اینکه آیا صورت وضعیت آزاد از اشتباهات کالا است. یک حسابرسی شامل بهترین همراه با اصول ست مدرک مقادیر گزارش و افشاء کنندگان در برنامه هزینه های غیرمستقیم است. یک حسابرسی همچنین شامل ارزیابی اصول حسابداری مورد استفاده و تخمین های مهم ساخته شده بوسیله مدیریت می‏باشد. بروی هم رفته ارزیابی به خوبی ارائه صورت وضعیت هاست. ما عقیده داریم که حسابرسی ما ارائه میدهد یک اصول قابل دلیل برای عقیده ما. همراهی کردن صورت وضعیت تهیه شده بود بر اساس اصول تمرینات توضیح داده شده حسابداری بوسیله بخش 31 قوانین نگهداری فدرال (FARs) و دیگر حکومت‏های مرکزی ویژه و قواعد دولتی که بحث شده در یادداشت 2 است، و نامزد نیست برای اینکه یک ارائه در مطابقت با اصول پذیرفته شده حسابداری عمومی باشد. به عقیده ما صورت وضعیت ارجاع شده به منصفانه ارائه می شود، در همه کالاها ملاحظه می کند. نیروی کار مستقیم ریشه منافع و هزینه‏های اداری عمومی شرکت برای سال مالی پایان یافته در 31 دسامبر 1999 بر اساس اصول حسابداری تشریح شده در یادداشت2. در مطابقت با استانداردهای حسابرسی دولتی، ما منتشر کرده ایم یک گزارش را در تاریخ 4 آوریل 2000، همراه با توجهات ما به کنترلهای داخلی شرکت و موافقت آن با قوانین و قواعد. این گزارش تنها نامزد برای استفاده و اطلاعات شرکت و نمایندگان دولت یا دیگر مشتریان مرتبط شده با قراردادهای بکارگیری اصول هزینه های قواعد نگهداری فدرال است و نباید استفاده شود برای هیچ هدف دیگر.  گزارش همراه با کنترل داخلی: شرایط غیر قابل گزارش: گزارش مستقل حسابرسان همراه با کنترل های داخلی (هیات رئیسه شرکت) ما حسابرسی کرده ایم برنامه هزینه های غیرمستقیم شرکت را برای سال مالی پایان یافته در 31 دسامبر n199 و منتشر کرده ایم گزارش مان را بر روی تاریخ 4 آوریل 2000. ما تبدیل کرده ایم حسابرسی مان را در مطابقت با استانداردهای عمومی پذیرفته شده حسابرسی و استانداردهای حسابرسی مالی در ادامه با استانداردهای حسابرسی دولتی منتشر شده بوسیله comptroller عمومی ایالات متحده آمریکا. قبول از آن جائیکه قسمتی از بدست آوردن اطمینان قابل دلیل درباره اینکه این است که آیا برنامه شرکت آزاد است از اشتباهات صورت وضعیت کالا، ما تست هایی در قبول شرکت با قیود خاص قوانین قواعد و قراردادها انجام دادیم. شامل قیود قابل اجرا بخش های 31 قواعد نگهداری فدرال، عدم قبول با آنهایی که می توانند داشته باشند یک تاثیر مستقیم و تاثیر کالا روی تعیین مقادیر برنامه. اگرچه ارائه یک عقیده روی قبول با این قیود یک هدف حسابرسی ما نبوده و بنابراین ما انتظار نداشتیم از این گونه عقیده‏ها، نتایج قسمت ما افشا شد همراه با مقاومت های غیر قبول که مورد نیاز هستند برای اینکه گزارش شوند بر طبق استانداردهای حسابرسی دولتی. کنترل داخلی روی گزارش مالی: در برنامه ریزی و انجام حسابرسی مان، ما متوجه کنترل داخلی روی گزارش مالی شدیم به منظور تعیین روشهای حسابرسی مان برای هدف ارائه یک عقیده روی برنامه و برای ارائه اطمینان همراه با کنترل داخلی روی گزارش مالی. مدیریت شرکت مسئول است برای تخمین و نگهداری کنترل داخلی روی گزارش مالی. در اجرای این مسئولیت، تخمین ها و قضاوت ها بوسیله مدیریت مورد نیاز هستند برای ارزیابی منافع مورد انتظار و هزینه های مرتبط با کنترل داخلی روی گزارش مالی. اهداف کنترل داخلی روی گزارش مالی هستند برای ارائه مدیریت با دلایل مورد قبول، اما مطلق نیستند، اطمینان از اینکه دارائی ها محافظت می شوند برخلاف هزینه ها از اجازه ندادن استفاده یا غیر حالت، و آن معاملات اجرا می‏شود در تطابق با قواعد نگهداری فدرال بخش 31.  به دلیل محدودیت های ذاتی در هر ساختار کنترل داخلی، اشتباهات یا بی نظمی ها ممکن است با این وجود اتفاق بیفتند و کسر نشوند. همچنین، پروژه ارزیابی هر ساختار برای دوره‏های آینده موضوع است برای ریسک روشهایی که ممکن است نامناسب باشند، زیرا تغییرات در شرایط یا شرایط قابل اجرای طراحی و عمل رویه ها و روشهایی که ممکن است بدتر شوند برای هدف این گزارش، ما طبقه بندی کرده‏ایم کنترلهای داخلی مهم را روی گزارش های مالی در طبقه بندی های زیر:  پرداخت های نقدی و صورت حقوق بگیران. توجه ما به کنترل داخلی روی گزارش مالی نباید لزوماً افشاء کند همه موضوعات را در کنترل داخلی روی گزارش مالی که ممکن است سستی کالا باشد. سستی یک کالا شرایطی است که در آن طراحی یا عمل یک یا بیشتری از اجزاء کنترل داخلی کاهش نیابد برای سطح نسبتاً پائین تر ریسک که اشتباهات صورت وضعیت در مقادیری که باید کالا شود در رابطه با صورت وضعیت های مالی که حسابرسی می‏شوند ممکن است اتفاق بیفتد و آشکار نشود در حد یک دوره زمانی بوسیله کارمندان در جریانهای معمولی انجام توابع حواله شده‏شان. ما یادداشت کردیم که مواد شامل کنترلهای داخلی روی گزارش مالی و عمل آن نمی‏شود که ما توجه می‏کنیم به اینکه سستی مواد باشد. این گزارش تنها نامزد برای استفاده و اطلاعات شرکت و نمایندگان دولت یا دیگر مشتریان مرتبط شده با قراردادهای بکارگیری اصول هزینه. قواعد نگهداری فدرال است و نباید استفاده شود برای هیچ هدف دیگری گزارش همراه با کنترل داخلی: با شرایط قابل گزارش که ضعف های کالا هستند.


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله ی ترجمه شده ی رشته حسابداری گزارش و افشاء کنندگان گزارش
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.