فی بوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی بوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

متغیر های روانشناختی و جامعه شناختی مرتبط با رفتار خطر جنسی برای انتقال جنسی ایدز

اختصاصی از فی بوو متغیر های روانشناختی و جامعه شناختی مرتبط با رفتار خطر جنسی برای انتقال جنسی ایدز دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

موضوع فارسی: متغیر های روانشناختی و جامعه شناختی مرتبط با رفتار خطر جنسی برای انتقال جنسی ایدز

موضوع انگلیسی: Psychological and socio-demographic variables associated with sexual risk behavior for sexually transmitted infections/HIV

تعداد صفحه: 8

فرمت فایل: PDF

سال انتشار: 2014

زبان مقاله:‌ انگلیسی

 

 

چکیده: تشخیص جدید از عفونت های جنسی (STIs از) و ویروس در جمعیت بزرگسال. هدف اصلی از این مطالعه برای تجزیه و تحلیل دانش از STIs / HIV، نگرانی در مورد بیماریهای STIs / HIV و بارداری، و خودکارآمدی به امتناع از رابطه جنسی بود پیش بینی رفتارهای پرخطر جنسی در میان اسپانیایی جوانان و بزرگسالان می باشد. جامعه آماری پژوهش از 1106 جوان و بزرگسالان از هر دو جنس در سن بین 17 تا 55 سال تشکیل شده بود. نتایج نشان داد که مجرد بودن، همجنس باز، داشتن شده است برای اچ آی وی آزمایش، داشتن قبلا قرارداد STI قرار، داشتن تحصیلات دانشگاهی و کسب درآمد ماهانه از € 900 یا بیشتر ویژگی های مرتبط با نمرات بالاتر در دانش از STIs / HIV بودند. خودکارآمدی به امتناع از رابطه جنسی رفتارهای جنسی واژن و مقعد (به عنوان مثال، سن واژن و مقعد شروع رابطه جنسی و تعداد زوج هایی که جنسی از طریق واژن باقی مانده است) پیش بینی کرد. ما همچنین دریافتیم که شرکت کنندگان با دانش بیشتری از بیماریهای STIs / HIV گزارش شد سن شروع جنسی از طریق واژن و استفاده از کاندوم بالاتر در اولین تماس جنسی واژینال. ما در نظر بگیرید که این یافته ها می تواند برای توسعه برنامه های پیشگیری STI / HIV مفید است.


دانلود با لینک مستقیم


متغیر های روانشناختی و جامعه شناختی مرتبط با رفتار خطر جنسی برای انتقال جنسی ایدز
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.