فی بوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی بوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

بررسی اعصار بازاریابی با رویکردی نوین به اخلاقیات بازاریابی (14 صفحه ورد)

اختصاصی از فی بوو بررسی اعصار بازاریابی با رویکردی نوین به اخلاقیات بازاریابی (14 صفحه ورد) دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

بررسی اعصار بازاریابی با رویکردی نوین به اخلاقیات بازاریابی (14 صفحه ورد)


بررسی اعصار بازاریابی با رویکردی نوین به اخلاقیات بازاریابی (14 صفحه ورد)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

چکیده

در این مقاله ضمن مروری بر اعصار بازاریابی از دیدگاه های مختلف، شاخصه های ویژه ی هر عصر از بازاریابی را معرفی خواهیم کرد . سپس نگاه خود را به حوزه نسبتاً جدیدی از اخلاقیات بازاریابی که از ضرورتهای بازاریابی نوین یا بازاریابی قرن ۲۱ است معطوف می نماییم و در همین راستا شمایی از طبقه بندی اخلاقیات بازاریابی ارائه خواهیم داد که در آن مبحث اخلاقیات بازاریابی را در دو مقوله خرد - کلان و نیز اثباتی - هنجاری مد نظر قرار می دهد و به بسط این دو مقوله می پردازیم.

فهرست مطالب

چکیده. 1

مقدمه. 1

  1. اعصار بازاریابی از دیدگاههای مختلف.. 2

جدول ۱- دورههای بازاریابی از دیدگاه افراد مختلف[ ۱۴]. 2

جدول ۲- شاخصه های ویژه ی هر دوره از بازاریابی[ ۲۰]. 4

۲ . روند توجه به اخلاقیات.. 6

جدول ۳- شمایی از طبقه بندی اخلاقیات بازاریابی [ ۳۴]. 8

1 – 2 . تقسیم بندی هنجاری/  اثباتی اخلاقیات بازاریابی.. 9

2 – 2 . تقسیم بندی خرد کلان اخلاقیات بازاریابی.. 9

جمع بندی و ملاحظات.. 11

جدول ۴- تلفیقی از دیدگاههای مختلف از دورههای بازاریابی و ویژگیهای غالب هر دوره. 11


دانلود با لینک مستقیم


بررسی اعصار بازاریابی با رویکردی نوین به اخلاقیات بازاریابی (14 صفحه ورد)
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.