فی بوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی بوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

مصاحبه با رسول تربت جو کارآفرین برتر

اختصاصی از فی بوو مصاحبه با رسول تربت جو کارآفرین برتر دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مصاحبه با رسول تربت جو کارآفرین برتر


مصاحبه با رسول تربت جو کارآفرین برتر

سید رسول تربت جو هستم . متولد اسفند ماه سال 51 در تهران. لیسانس موسیقی دارم و آن را از رشته های درونی خودم می دانم  . موسیقی و رقص از علایق من بوده و به نواختن پیانو مسلط هستم. شوخ طبع و اجتماعی ام و از ارتباط با افراد موفق لذت می برم . ریسک پذیرم و دیگران برای توصیف من از کلماتی مثل با دل و جرات و سمج استفاده می کنند. بیش تر اوقات فراغتم را به تفکر، برنامه ریزی ، مطالعه و وب گردی اختصاص می دهم .

 در ایده پردازی، کاراجرایی و همچنین رهبری توانمند هستم. ایده ی استارت آپی من صفحه وب برای فروش محصول می باشد. سرمایه ای که برای توسعه کسب و کارم لازم است را چیزی حدود 100 میلیون تومان تخمین می زنم . من 30 سال تجربه ی کاری دارم از 12 سالگی به واسطه پدرم در صنف گل و گیاه کار کردم. پس از این که پدرم به بیماری سرطان دچار شد ، مجبور به ادامه دادن کار او شدم .

 وقتی 21 ساله بودم ، پدرم  سلامتی اش را مجدداً به دست آورد . در همین زمان بود که تصمیم گرفتم برای خودم کار کنم و همکاری با پدرم را متوقف کردم  . با توجه به علاقه ای که به گل و گیاه داشتم فعالیت در همین صنف را برای ادامه ی راه انتخاب کردم . تا سن 30 سالگی در عملکرد فردی ، شبیه سایر هم صنفی هایم بودم  .بالاخره تصمیم گرفتم در کارم نوآوری ایجاد کنم و خودم فعالیت هایم را از بقیه متمایز کنم .

 زندگی نامه ی افراد موفق دنیا را مورد بررسی قرار دادم، و از همه ی آن ها یک چیز آموختم: نیاز را بشناس و به آن پاسخ بده. گروه های صنفی که در استارت آپ و وایبر راه اندازی کردم، تولید کننده و تامین کننده را با یکدیگر درگیر کرده و خود را به عنوان یک مرجع بین آنها معرفی کردم . به روز بودن من حاصل مطالعات فراوانی که در زمینه های مختلف از جمله IT، رسانه های اجتماعی، web و مباحث مدیریت و بازاریابی داشته ام می باشد. یک بار به بدترین وجه ممکن ورشکست شدم و هر چه داشتم را از دست دادم ولی مجدداً دست به تلاش زدم و موفق شدم همه چیز را از نو بسازم . پس از شروع مجدد پروژه های زیادی را با موفقیت پشت سر گذاشتم .

اکنون 80 نفر پرسنل و 500 نماینده فروش دارم. در طول این مسیر تنها یک پشتیبان واقعی داشتم و آن هم همسرم بود . وی زمانی از من حمایت کرد که همه ی عالم به من پشت کرده بودند. صرف نظر از هزینه های سایت و پیج ها که حدود پنج میلیون تومان تمام شد من هیچ گونه سرمایه ی اولیه ی برای شروع کارم در اختیار نداشتم . در حال حاضر درآمد من چیزی مابین 30 تا 35 میلیون  در ماه می باشد. شعار استراتژیکی که برای جذب مشتری از طریق فضای مجازی در نظر گرفته ام این است وقتی کار تمام شد و پسندیدی هزینه ی آن را بپرداز در غیر این صورت کار را مجانی ببر.

می خواهم برای اولین بار در دنیا گل را گارانتی کنم . اگر برای عمر یک گل ضمانت ده روزه تعیین کنم و پس از9 روز، عمر گل به پایان برسد  ، آنرا جایگزین می کنم . در حال حاضر مشتری های من هم گل فروش هستند و هم مصرف کننده های معمولی .

 قصد دارم در کارم بهترین شوم و برای جوانان شغل ایجاد کنم . زندگی من پر از فراز و نشیب، شکست و پیروزی بوده و هرگز چه برای خودم و چه برای دیگران زندگی یکنواخت را مناسب نمی دانم

سخن پایانی خطاب به مردم عزیز:  به جز خودت، برای هیچ کس دیگری کار نکن. اگر برای خودت 1000 تومان درآوردی بهتر از آن است که ماهی یک میلیون تومان حقوق بگیری. اگر گفتی همه ی درها بسته اند ، من خواهم گفت که هنوز یک در باز است.


دانلود با لینک مستقیم


مصاحبه با رسول تربت جو کارآفرین برتر
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.