فی بوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی بوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود پایان نامه مدیریت بازرگانی - بررسی تاثیر نشان تجاری بر ریسک درک شده مصرف کنندگان لوازم خانگی در تهران

اختصاصی از فی بوو دانلود پایان نامه مدیریت بازرگانی - بررسی تاثیر نشان تجاری بر ریسک درک شده مصرف کنندگان لوازم خانگی در تهران دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود پایان نامه مدیریت بازرگانی - بررسی تاثیر نشان تجاری بر ریسک درک شده مصرف کنندگان لوازم خانگی در تهران


دانلود پایان نامه مدیریت بازرگانی - بررسی تاثیر نشان تجاری بر ریسک درک شده مصرف کنندگان لوازم خانگی در تهران

دانلود پایان نامه مدیریت بازرگانی - بررسی تاثیر نشان تجاری بر ریسک درک شده مصرف کنندگان لوازم خانگی در تهران

49 صفحه

مساله اصلی تحقیق:
هدف اصلی از انجام این تحقیق بررسی تاثیر نشان تجاری بر ریسک درک شده مصرف کنندگان لوازم خانگی است. باتوجه به این هدف سوال اصلی این تحقیق بدین ترتیب است:
آیا خریداران لوازم خانگی از خرید لوازم با برندهای ایرانی در مقایسه با برند های خارجی احساس عدم اطمینان می کنند؟

فرضیه های تحقیق:
فرضیه اصلی: ارزش درک شده برند تجاری بر ریسک درک شده مشتریان تأثیر دارد.
فرضیه 1: برندهای خارجی دارای ارزش تجاری بیشتری در نزد مصرف کنندگان ایرانی هستند
فرضیه 2: برندهای ایرانی دارای ریسک درک شده بیشتری هستند

اهداف اساسی از انجام تحقیق:
بنا بر فرضیت درج شده و سوال تحقیق ، این تحقیق دارای اهداف زیر است:
هدف اساسی این تحقیق بررسی نگرش مصرف کنندگان ایرانی به کالاهای ساخت داخل است. بطوریکه بررسی شود آیا آنها به کالاهای ایرانی اعتماد دارند یا تنها برند های مشهور خارجی را می خرند. در صورت خرید از کالاهای ایرانی چقدر از لحاظ روانی ، فیزیکی، اجتماعی،مالی و عملکردی احساس اطمینان می کنند و این مقدار در کالاهای خارجی چقدر است.
این تحقیق در پی این است که بررسی کند آیا مشتریان کالاهای خارجی در ایران بیشتر از کالاهای ایرانی است.


دانلود با لینک مستقیم


دانلود پایان نامه مدیریت بازرگانی - بررسی تاثیر نشان تجاری بر ریسک درک شده مصرف کنندگان لوازم خانگی در تهران
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.