فی بوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی بوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

صنعت ستاره سازی در سینما و تلویزیون

اختصاصی از فی بوو صنعت ستاره سازی در سینما و تلویزیون دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

صنعت ستاره سازی در سینما و تلویزیون


صنعت ستاره سازی در سینما و تلویزیون

به نظر می‌رسد آنچه که امروزه بیش از هر چیز نظر قشر جوان ما را به خود جلب کرده، آخرین خبرها در مورد جزییات زندگی خصوصی بازیگران سینمایی و بعضاً تلویزیونی است. به ویژه بازیگرانی که به عنوان شخصیت‌های رؤیایی و اسطوره‌هایی اسرار آمیز و ستارگانی درخشان در آسمان سینما ظاهر شده اند.

آن طور که پیداست قهرمان شدن و ستاره گرایی در ایران، سلسله مراتب اجتماعی از ارزش‌ها را به وجود آورده است. به گونه‌ای که گویا ستارگان می‌توانند برای جوانان همچون پلی میان دنیای واقعی و دنیای آرمانی مطرح باشند. (1)

البته در این جریان نباید از تاثیر رسانه فراگیری چون تلویزیون غافل شد. چرا که تلویزیون با تاثیری که بر روی مخاطب خود می‌گذارد، باعث بروز پدیده‌های مختلفی شده که یکی از مهم‌ترین آنها به وجود آمدن افرادی به عنوان «ستاره» است.

ستاره کیست و ستاره سازی چیست؟

ستاره‌ها کسانی هستند که در میان عامه مردم به شهرت و محبوبیت دست پیدا کرده اند، به طوری که تمام رفتار و حرکات آنها برای عموم افراد مهم به نظر می‌رسد. اهمیت ستاره‌ها در دنیای مدرن امروز، پدیده دیگری با عنوان «صنعت ستاره سازی» را ایجاد کرده که یکی از پر سود‌ترین پدیده‌های جامعه مدرن به شمار می‌رود.(2)

در فرهنگ واژه‌های سینمایی در تعریف Star System (سیستم ستاره سازی) آمده است:

«شیوه‌ای که در هالیوود ابداع شده و به جاهای دیگر نیز کشید و بنای سینما را بر پرورش و عرضه ستاره‌ها و راه دادن آنها به خواب و خیال تماشاگران قرار داد و بعد فیلم‌ها را بر مبنای تیپ و شخصیت شناخته شده هنرپیشه‌ها قرار دادن و تحمیل این بساط به مردم ساده دل به نحوی که آرایش سر و زلف را از آنها تقلید کنند و در مرگ آنها بعضی دست به خودکشی بزنند».(3)

 

این مقاله به صورت  ورد (docx ) می باشد و تعداد صفحات آن 11 صفحه   آماده پرینت می باشد

چیزی که این مقالات را متمایز کرده است آماده پرینت بودن مقالات می باشد تا خریدار از خرید خود راضی باشد

مقالات را با ورژن  office2010  به بالا بازکنید .


دانلود با لینک مستقیم


صنعت ستاره سازی در سینما و تلویزیون
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.