فی بوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی بوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

خرید و دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد (M.A) علوم اجتماعی و روانشناسی، عنوان: سنجش آمادگی تحصیلی کودکان 6 ساله

اختصاصی از فی بوو خرید و دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد (M.A) علوم اجتماعی و روانشناسی، عنوان: سنجش آمادگی تحصیلی کودکان 6 ساله دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

خرید و دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد (M.A) علوم اجتماعی و روانشناسی، عنوان: سنجش آمادگی تحصیلی کودکان 6 ساله


   خرید و دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد (M.A) علوم اجتماعی و روانشناسی،   عنوان: سنجش آمادگی تحصیلی کودکان 6 ساله

 پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A) علوم اجتماعی و روانشناسی، گرایش: سنجش و اندازه گیری – روان سنجی ، عنوان: سنجش آمادگی تحصیلی کودکان 6 ساله بدو ورود به دبستان و عوامل موثر بر این آمادگی.

در گذشته، بسیاری از اقدامات برای رشد و تکامل کودکان خردسال بر دو عملکرد متکی بود:

آماده کردن کودکان برای ورود به دبستان و یا آزاد کردن خانواده ها از گرفتاری مراقبت از کودکان در روزهای کار. این دو عملکرد بخش مهمی از سیاست و اقدامات تربیتی رشد و تکامل کودکان خردسال را تعیین می کردند. اکنون در رشد و تکامل کودکان خردسال، بْعد سومی که تاکنون نادیده گرفته شده بود، بیشتر مورد تأکید قرار گرفته است و به عنوان پایه و اساس آن تلقی می شود و آن تندرستی و رفاه کلی کودک و رشد و تکامل احساس و ذهن او است.این بْعد اهمیت خود را در دنیای پرآشوب و تضاد و دستخوش تغییرات دائم نشان می دهد. همانگونه که تحقیقات مکرر نشان داده است، مراقبت برای رشد و تکامل کودکان خردسال راه گشای زندگی در آموزش، خوداتکائی و پژوهش است. رشد و تکامل کودکان خردسال، مراقبت برای رشد و تکامل کودکان خردسال نامیده می شود تا بیشتر بر مفاهیم رشد و تکامل تأکید شود. لیکن چه عبارت رشد و تکامل کودکان خردسال و چه مراقبت برای رشد و تکامل کودکان خردسال بکار رود، منظور فرایند تحقق یافتن حق هر کودک برای زنده ماندن، پشتیبانی، مراقبت و مطلوب ترین رشد و تکامل از آغاز بارداری به بعد است.

همچنان که افراد بشر از نظر شکل و قیافه ظاهری با یکدیگر تفاوت دارند، از نظر خصایص روانی مانند هوش، استعداد، رغبت و دیگر ویژگی‌های روانی و شخصیتی نیز بین آنها تفاوتهای آشکار وجود دارد. مطالعه نوشته‌های فلاسفه و دانشمندان قدیم نشان می دهد که انسان حتی از گذشته‌های بسیار دور از تفاوتهای فردی آگاه بوده است.

پژوهش حاضر از نوع پس رویدایست با این فرضیه که بین آمادگی تحصیل و عوامل چون سابقۀ آموزش پیش از دبستان ، تحصیلات والدین، سن مادر، یک زبانه و دوزبانه بودن، دست غالب، شهری و روستایی بودن و تعداد افراد کودک پیش دبستانی رابطه وجود دارد.

این پژوهش بر روی 700 کودک پیش از دبستان و نحوۀ آمادگی تحصیل کودکان رابطۀ معنادار است.

بین جنسیت و نحوۀ آمادگی تحصیلی کودکان رابطه معنادار نیست و رابطۀ تعامل بین جنسیت و مسابقۀ آموزش قبل از دبستان معنادار نمی باشد.

این پزوهش در 5 فصل با عناوین زیر:

فصل اول : کلیات تحقیق

فصل دوم : ادبیات و پیشینه تحقیق

فصل سوم: روش تحقیق

فصل چهارم : تجزیه و تحلیل داده ها

فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری

این فایل با فرمت word و در 115ص تنظیم شده است.

 

 

 


دانلود با لینک مستقیم


خرید و دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد (M.A) علوم اجتماعی و روانشناسی، عنوان: سنجش آمادگی تحصیلی کودکان 6 ساله
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.