فی بوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی بوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پاورپوینت آموزش آسان ساخت PDF با کیفیت عالی

اختصاصی از فی بوو پاورپوینت آموزش آسان ساخت PDF با کیفیت عالی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پاورپوینت آموزش آسان ساخت PDF با کیفیت عالی


پاورپوینت آموزش آسان ساخت PDF با کیفیت عالی

 

 

 

 

 

 

 

دوستان خوبم سلام. در این پاورپوینت آموزشی تصمیم دارم نحوه ساخت PDF رو به شما آموزش بدم. برای ساخت PDF راههای مختلفی وجود داره مثل ساخت پرینتر مجازی و... ولی کیفیت خوبی نداره من راههای مختلف رو امتحان کردم و به این نتیجه رسیدم که بهترین راه،استفاده از نرم افزار ایجاد PDF است ولی کدام نرم افزار؟

از آنجایی که ما می خواهیم فایل های آفیس رو تبدیل به PDF کنیم چرا از خود شرکت آفیس کمک نگیریم

شرکت آفیس برای رفع نیاز کاربران خود نرم افزاری با حجم بسیار کم را طراحی کرده است که به نظر من با کیفیت ترین PDF را می توان با این نرم افزار ساخت.

مشخصات نرم افزار:

نام نرم افزار: Save As PDF for Office 2007

شرکت سازنده : مایکروسافت آفیس

حجم : 914KB

من این نرم افزار رو از سایت آفیس دانلود کردم و در وبلاگم گذاشتم در صورت تمایل می تونید به وبلاگم مراجعه کرده و بدون هیچ دردسری دانلودش کنید

 

برای دانلود پاورپوینت فوق از لینک زیر استفاده کنید.


دانلود با لینک مستقیم


پاورپوینت آموزش آسان ساخت PDF با کیفیت عالی
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.