فی بوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی بوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

بررسی اندرکنش قاب و دیوار برشی سازه های متقارن در حوزه الاستیک و غیر الاستیک تحت تاثیر زلزله

اختصاصی از فی بوو بررسی اندرکنش قاب و دیوار برشی سازه های متقارن در حوزه الاستیک و غیر الاستیک تحت تاثیر زلزله دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

بررسی اندرکنش قاب و دیوار برشی سازه های متقارن در حوزه الاستیک و غیر الاستیک تحت تاثیر زلزله


بررسی اندرکنش قاب و دیوار برشی سازه های متقارن در حوزه الاستیک و غیر الاستیک تحت تاثیر زلزله پایان نامه کارشناسی ارشد با عنوان: بررسی اندرکنش قاب و دیوار برشی سازه های متقارن در حوزه الاستیک و غیر الاستیک تحت تاثیر زلزله
دانشگاه تربیت مدرس
استاد راهنما: دکتر فرهاد دانشجو
نگارش: محمد رضا بیگ محمدی
آذر 1377
فرمت فایل: PDF و شامل 201 صفحه

چکیده:
سیستم قاب و دیوار برشی یکی از سازه هایی است که برای مقابله با بارهای جانبی اعم از باد و زلزله بکار می رود شناخت عملکرد توام این سیستم به مسئله اندر کنش بین دو سازه منجر می شود.
عملکرد دیوار برشی مجزا مشابه یک تیر طره ای خمشی و فرم فوقانی تغییر شکل آن متناسب با توان سوم ارتفاع می باشد و تغییر شکل آن به صورتی است که تقعر منحنی تغییر شکل یافته آن همواره بسمت پایین خواهد بود. در حالیکه عملکرد قاب مشابه به یک تیر طره ای برشی بوده و فرم فوقانی آن متناسب با ارتفاع قاب است و تغییر شکل آن به صورتی است که تقعر منحنی تغییر شکل آن همواره به سمت بالا خواهد بود.
هرگاه این دو المان (قاب و دیوار برشی) به صورت توام در سازه ای به کار گرفته شوند اثرات متقابلی بر یکدیگر خواهند داشت که به پدیده اندرکنش موسوم است.
در این نوشتار سه سازه شش و نه و دوازده طبقه با نسبت سختی دیوار به نیم قاب نیم ، یک ، یک و نیم و دو تحت تاثیر بارهای استاتیکی و دینامیکی در حالت خطی و غیر خطی مورد آنالیز قرار گرفته است و نتایج بدست آمده به شرح زیر است. در حالت استاتیکی در سازه قاب و دیوار ماکزیمم نیروی تیر در طبقه ما قبل آخر ، ماکزیمم نیروی ستون در طبقه وسط و ماکزیمم نیروی دیوار در پایه ، در حالت دینامیکی ماکزیمم نیروی تیر در طبقه ما قبل آخر و ماکزیمم نیروی ستون در طبقه آخر و ماکزیمم نیروی دیوار در پایه و در حالت دینامیکی غیر خطی ماکزیمم نیروی تیر در طبقه ماقبل آخر و ماکزیمم نیروی ستون در طبقه اول و آخر و ماکزیمم نیروی دیوار در پایه رخ می دهد و نیز محل تشکیل مفاصل پلاستیک در تیرهای طبقات وسط و در ستون های طبقه آخر و پایه دیوار می باشد.


می توانید نمونه نمایشی شامل 20 صفحه نخست پایان نامه را از لینک زیر دریافت کنید.
http://omidcivil.persiangig.com/sellfile/9n.zip/download

مشاهده آنلاین و دریافت فایل نمونه:
https://drive.google.com/file/d/0B3BBM5yT_t4ZNml3LWM1LUxydWs


** توجه: خواهشمندیم در صورت هرگونه مشکل در روند خرید و دریافت فایل از طریق بخش پشتیبانی در سایت مشکل خود را گزارش دهید. **

دانلود با لینک مستقیم


بررسی اندرکنش قاب و دیوار برشی سازه های متقارن در حوزه الاستیک و غیر الاستیک تحت تاثیر زلزله
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.