فی بوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی بوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

مدلسازی تحلیلی دو روش در مقاوم سازی لرزه ای اتصالات صلب فولادی و مقایسه فنی آن ها

اختصاصی از فی بوو مدلسازی تحلیلی دو روش در مقاوم سازی لرزه ای اتصالات صلب فولادی و مقایسه فنی آن ها دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مدلسازی تحلیلی دو روش در مقاوم سازی لرزه ای اتصالات صلب فولادی و مقایسه فنی آن ها


مدلسازی تحلیلی دو روش در مقاوم سازی لرزه ای اتصالات صلب فولادی و مقایسه فنی آن ها پایان نامه کارشناسی ارشد با عنوان: مدلسازی تحلیلی روش های RBS و HAUNCH در مقاوم سازی لرزه ای اتصالات صلب فولادی و مقایسه فنی آن ها
پژوهشگاه بین المللی زلزله شناسی و مهندسی زلزله
استاد راهنما: دکتر فریبرز ناطقی الهی
پژوهشگر: نوید نستار
1382
فرمت فایل: PDF و شامل 169 صفحه

چکیده:
قاب‌های ممانگیر فولادی همواره به عنوان یک سیستم مقاوم اصلی در برابر بارهای جانبی مورد توجه بوده اند. توقع از این سیستم همواره بر آن بوده است که رفتاری شکل پذیر و قابل اتکا در زلزله های قوی از خود نشان دهد. در زلزله 17 ژانویه 1994 نورثریج ، برخلاف فرضیات قبلی خرابی‌های زیادی در اتصلات ممانگیر در ساختمانهای فولادی بوجود آمد و توانایی این اتصلات در تحمل بار زلزله بدون متحمل شدن خرابی‌های قابل ملاحظه زیر سوال رفت. همین امر باعث گردید تحقیقات گسترده‌ای روی این اتصالات انجام گرفته و روشهای مختلفی برای مقاوم سازی اینگونه اتصالات بعد از زلزله نورثریج پیشنهاد شود. در این پایان نامه ابتدا تاریخچه تحقیقات انجام گرفته روی اتصالات مورد بررسی قرار گرفته است. سپس خرابی‌های رایج و مشاهده شده در این اتصالات در اثر زلزله نورثریج مورد بحث قرار گرفته و روشهای مقاوم سازی اینگونه اتصالات بیان شده است. در ادامه به توضیح کامل دو روش مقاوم سازی :1- اتصال دارای تیر با مقطع کاهش یافته ‏‎Reduced Beam Section=RBS‎‏ و 2- اتصال دارای بازوی جوش شده در پائین ‏‎WBH‎‏ یا ‏‎Welded Bottom Haunch‎‏ که رایج ترین و مورد تایید ترین روشهای مقاوم سازی لرزه ای اتصالات گیردار فولادی بعد از نورثریج هستند پرداخته شده و طراحی ، کاربرد و رفتار این دو نوع اتصال بطور کامل توضیح داده شده است.



می توانید نمونه نمایشی شامل 20 صفحه نخست پایان نامه را از لینک زیر دریافت کنید.
http://omidcivil.persiangig.com/sellfile/115n.zip/download

** توجه: خواهشمندیم در صورت هرگونه مشکل در روند خرید و دریافت فایل از طریق بخش پشتیبانی در سایت مشکل خود را گزارش دهید.

دانلود با لینک مستقیم


مدلسازی تحلیلی دو روش در مقاوم سازی لرزه ای اتصالات صلب فولادی و مقایسه فنی آن ها
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.