فی بوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی بوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق فراموشی در عشق 18 ص - ورد

اختصاصی از فی بوو تحقیق فراموشی در عشق 18 ص - ورد دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق فراموشی در عشق 18 ص - ورد


تحقیق فراموشی در عشق 18 ص - ورد

فراموشی در عشق

به نام خداوند بخشنده مهربان که زندگی بر اساس دستهای پرتوان او رقم می خورد که گاهی این حوادث تلخ و گاهی خوشایند میشود ولی اگر انسان ها کمی بر روی این حوادث تفکر کنند که چیزی جز حکمت و تقدیر او نسبت به خلایق زمین نیست این داستان کوتاه برگرفته از تقدیری که آخر آن چیزی جز خیر نیست اتفاق افتاده در این داستان با آنکه اولش چیزی جز گرفتاری و مشکل نبود ولی در آخر به خوبی تمام شده و سرنوشت دو انسان با طرز تفکر متفاوت از دو شهر مختلف به هم گره می خورد و چنین آغاز میشود که

دختری روستازاده بود در دل کوههای سر به فلک کشیده روستایی زیبا و خرم با مردمانی مهربان و سخت کوش دختر داستان ما کسی نبود جز مهربانو که دختری با قامت بلند و رشید و سیمای زیبا که در درون او مهربانی و صفا لانه کرده بود روزی از روزهای زیبای خدا که آفتاب در آسمان نمایان شده بود مهربانو برای آوردن آب به کنار چشمه رفته بود و مشغول پر کردن کوزة آب بود که صدای پایی توجة او را به خود جلب کرد ناگهان سرش را بالا آورد و یک پسر شهری را دید که بالای سر او ایستاده آن پسر کسی نبود جز یوسف که وقتی مهربانو را دید با تعجب و از سر شوق به او سلام کرد و مهربانو هم جواب سلام او را داد یوسف از این که در این روستای دور افتاده دختری زیبا زندگی می کرد تعجب بسیار کرده بود اول اسم او را پرسید و مهربانو خود را معرفی کرد و یوسف نیز با عجله خود را معرفی کرد بعد یوسف سوال کرد که آیا شما در این ده زندگی میکنید مهربانو گفت: بله شما چطور یوسف گفت: ما در شهر زندگی می کنیم و چون من با یکی از اهالی این روستا درس می خوانم و امروز هم برای گذراندن تعطیلات او مرا به همراه خانواده اش به این روستا آورده است او از این جا خیلی برای من تعریف کرده بود ولی از دختران زیبارویی که در این ده زندگی می کنند به من چیزی نگفته بود مهربانو که عجله داشت گفت: ببخشید من باید بروم یوسف گفت میشود از شما خواهش کنم فردا به اینجا بیایی


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق فراموشی در عشق 18 ص - ورد

دانلود آموزش هارد ریست Hard reset دوازده عدد انواع گوشی سامسونگ با لینک مستقیم

اختصاصی از فی بوو دانلود آموزش هارد ریست Hard reset دوازده عدد انواع گوشی سامسونگ با لینک مستقیم دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود آموزش هارد ریست Hard reset دوازده عدد انواع گوشی سامسونگ با لینک مستقیم


دانلود آموزش هارد ریست Hard reset  دوازده عدد انواع گوشی سامسونگ با لینک مستقیم

موضوع :دانلود آموزش هارد ریست Hard reset دوازده عدد انواع گوشی سامسونگ با لینک مستقیم

 

 

 

 

Samsung-galaxy-stellar-4g-i200
Samsung Galaxy Reverb M950
Samsung Galaxy Tab 2 7.0 I705
Samsung Galaxy Note 10.1 N8000
Samsung Galaxy Note 10.1 N8010
Samsung Galaxy S Lightray 4G R940
Samsung Galaxy S Duos S7562
Samsung Galaxy Chat B5330
Samsung Galaxy I8250
Samsung Galaxy Ace Duos S6802
Samsung Galaxy Proclaim S720C
Samsung Precedent M828


  محصولات این بسته آموزشی شامل :

فایل آموزشی


 

با لینک مستقیم می توانید فایل مورد نظر خود را دانلود نمایید
با تشکر تیم پدوفایل


دانلود با لینک مستقیم


دانلود آموزش هارد ریست Hard reset دوازده عدد انواع گوشی سامسونگ با لینک مستقیم

پرسشنامه سبک های هویت (Berzonsk)

اختصاصی از فی بوو پرسشنامه سبک های هویت (Berzonsk) دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پرسشنامه سبک های هویت (Berzonsk)


پرسشنامه  سبک های هویت (Berzonsk)

پرسشنامه سبک­های هویت توسط بروزونسکی (1992) ساخته شده و با 40 عبارت، سه سبک هویت اطلاعاتی با 11 عبارت ( 2، 5، 6، 16، 18، 25، 26، 30، 33، 35 و 37) هویت هنجاری با 9 عبارت (4، 10، 19، 21، 23، 28، 32، 34 و 40)، هویت سردرگم/ اجتنابی با 10 عبارت (3، 8، 13، 17، 24، 27، 29، 31، 36و 38)  و تعهد (1، 7، 9، 11، 12، 14، 15، 20، 22 و 39) را می­سنجد.10 عبارت دیگر به تعهد هویت اختصاص دارد و از آن برای تحلیل ثانوی استفاده می­شود و جزء سبک هویت محسوب نمی­شود (بروزونسکی، 1992؛گودرزی و شاملی، 1389؛ تنهایی رشوانلو،کرامتی، سعادتی شامیر، 1391؛ واحدی، فتح­آبادی، فتحی، 1391؛ عبدی زرین، سجادیان، شهیاد، بیان معمار، عظیمی، 1389؛ مغانلو، آگیلار- وفایی، شهرآرای،  1388 و غضنفری، 1383)، به همین دلیل در این پژوهش از آن استفاده نشد

نوع فایل: زیپ (word)

تعداد صفحات: 4

تعداد گویه:30

مقاله پایه: دارد

مولفه: دارد

تفسیر و نمره گذاری: دارد

پایایی و روایی: دارد

منبع: دارد

گارانتی: دارد


دانلود با لینک مستقیم


پرسشنامه سبک های هویت (Berzonsk)

تست نامیدن اسامی و افعال

اختصاصی از فی بوو تست نامیدن اسامی و افعال دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تست نامیدن اسامی و افعال


تست نامیدن اسامی و افعال

 

فرمت فایل : word(قابل ویرایش)تعداد صفحات83

فهرست مطالب

عنوان صفحه

فصل اول (معیار سازی تست نامیدن اسامی و افعال)
1-1 بیان مسئله 1
2-1 کاربردهای عمومی 1
3-1 تعریف مفاهیم 3

فصل دوم (مباحث نظری)
1-2 مقدمه 6
2-2 مدل پردازش واژگانی 11
3-2 مکانیسم‌های پردازش واژگان 13
- سطح بازشناسی 13
- پردازش معنایی 14
- برونداد واژگان 14
4-2 آسیب‌ها 15
- سطح بازشناسی 15
- درونداد واژگانی 18
- پردازش معنایی 19
- برونداد واژگانی 22
5-2 کاربردهای کلینیکی مدل‌واژگانی 24
- جدول ارزیابی تکالیف واژگانی 26

فصل سوم (معرفی تست)
1-3 مقدمه 27
2-3 موارد کاربردی مجموعه 29
3-3 ساختار تست 31
- انتخاب گزینه 31
- طبقه‌بندی اطلاعات قراردادی 35
- شکل دستوری افعال در مجموعه 37
4-3 ساختار لیست‌های تطبیق داده شده 42
- بسامد 42
- سن فراگیری 44
- میزان آشنایی 46
شاخصهای دیگر 47
- قابلیت تصور 47
- پیچیدگی بینایی 49
5-3 زیرگروه لیست‌ها 50
6-3 اطلاعات بدست آمده از شرکت‌کنندگان مسن بدون آسیب مغزی 51
7-3 نحوه استفاده و اجرای این مجموعه بعنوان یک وسیلة ارزیابی 52
8-3 فرمهای معرفی 53
9-3 راهنمائی‌هایی برای ارزیابی و آزمودن بیماران زبان پریش 54
10-3 ارزیابی رفتارهای بیمار زبان پریش 55

فصل 4 (اجرای تست)
1-4 ساختار تست اسامی و افعال 56
- شماره آیتم مواد آزمون 56
- هدف 57
- پاسخ اولیه 57
- مدت زمان ارائه پاسخ 57
- یادآوری 57
2-4 شرایط تحصیلی و سنی شرکت‌کنندگان 59
3-4 جداول ارزیابی 60
نامیدن اسامی 61
نامیدن افعال 68

فصل 5 (بحث و نتیجه‌گیری)
1-5 تهیه جدول آماری 72
2-5 نتیجه‌گیری 72
3-5 جداول نتایج
• تست نامیدن اسامی 74
• تست نامیدن افعال 78

واژه‌نامه 80
منابع 80

 


دانلود با لینک مستقیم


تست نامیدن اسامی و افعال

بررسی آموزش مهارتهای مدیریت بر استرس و نحوه مقابله با استرس در دانش آموزان نوجوان و ...

اختصاصی از فی بوو بررسی آموزش مهارتهای مدیریت بر استرس و نحوه مقابله با استرس در دانش آموزان نوجوان و ... دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

بررسی آموزش مهارتهای مدیریت بر استرس و نحوه مقابله با استرس در دانش آموزان نوجوان و ...


بررسی آموزش مهارتهای مدیریت بر استرس و نحوه مقابله با استرس در دانش آموزان نوجوان و ...

فرمت فایل : word(قابل ویرایش)تعداد صفحات247

 

 

مقدمه
انسان در زندگی روزمره خود با استرس ها و فشارهای متعدد ی روبرو است. دوران نوجوانی که ا ز آن به نام دوره بحران طوفان و استرس تا دوره زایش دوباره یاد کرده اند یکی از حوادث پراسترس زندگی هر فردی است. نوجوان در این دوره از طرفی با گذر از دوره کودکی به بزرگسالی با تغییرات وسیع جسمانی و رشد شناختی مواجه بوده و از طرف دیگر با مسائلی همچون رشد هویت، دستیابی به استقلال از خانواده در عین حفظ ارتباط با آن، پذیرفتن نقش‌های اجتماعی در ارتباط با گروه همسالان و تصمیم‌گیری درباره آینده و شغل روبرو است. دوران نوجوانی زمان کشف یا آگاهی از ارزشهای فرهنگی و معنوی ودوران تضادها وتعارض‌ها، تخیل و رویاها وسن مشکلات و مسائل اوست. استرس های نوجوانی گستره ای از وقایع روزمره‌ای همچون، انجام ندادن تکالیف مدرسه، نداشتن آمادگی کافی برای امتحان، گم کردن وسایل و اختلاف با دوست همکلاسی تا وقایع عمده ای همچون طلاق والدین، اعتیاد یکی از والدین، بیماری یا مرگ یکی از اعضای خانواده را دارد. به اعتقاد هولمز و راهه (1967) هر حادثه ای که نیاز به سازگاری قابل ملاحظه ای در زندگی فرد داشته باشد ممکن است استرس زا باشد. آنچه که این موضوع را با اهمیت تر جلوه می‌کند، شیوه کنار آمدن با این استرس زا هاست. برخی افراد به هنگام وقوع مشکل تمام نیرو و اندیشه خود را در جهت حل مشکل بسیج می‌نمایند وبرخی بر عکس به عوارض و پیامدهای مشکل می پردازند به گونه ای که تنها سعی می‌کنند از پیامدهای هیجانی آن بکاهند، در حالیکه مشکل همچنان به قوت خود حل نشده باقی است. درهر صورت، استرس بر این دو دسته افراد آثار متفاوتی برجای می‌گذارد. دسته اول افرادی سازگارتر کم استرس تر و خوش بین ترند چون به مشکل به عنوان موضوعی حل شدنی می نگرند و دسته دوم رنجورتر مضطرب تر، افسرده تر وبدبین ترند چرا که استرس‌ها را همچون کوهی که سایه خود را بر زندگی آنها گسترانیده، می بینند. در این میان نوجوانان با دلمشغولی هایی همچون تکلیف مدرسه، سازگاری با گروه همسالان، برآورده کردن تقاضاهای والدین ، انتخاب رشته تحصیلی و آمادگی برای کنکور دانشگاه و اندیشیدن به آینده تحصیلی و شغلی مواجهند که هر یک به نوبه خود فشار روانی عدیده ای را به زندگی‌شان تحمیل می‌‌کند. در این میان آنچه که اهمیت و ضرورتش را نمایان می‌سازد قدرتمند کردن نوجوانان به شیوه ها و راهکارهایی صحیح در جهت کنار آمدن با این استرس زاهاست، تا بتوانند از این مراحل با حفظ سازگاری و سلامت روان عبور کرده و با مشکلات به عنوان پدیده‌هایی حل شدنی مواجه شوند، نه آنکه از آنها اجتناب کنند.
1-1- بیان مساله
نوجوانی دوره ای بین کودکی و بزرگسالی است که او را با زنجیره ای از موانع تحولی و چالش های عدیده ای روبرو می‌سازد. درابتدا تکالیف طبیعی همچون تحول هویت و دستیابی به استقلال و سازگاری با همسالان وجود دارد. مرحله دوم گذر از کودکی به بزرگسالی است که باتغییرات فیزیولوژیکی در بدن و تحول شناختی مشخص می‌شود. این مرحله زمانی است که فرد نیازمند انجام نقش های اجتماعی در رابطه با همسالان و افرادی از جنس مخالف، انجام تکالیف مدرسه وتصمیم گیریهایی در رابطه با شغل می‌باشد (فرایدنبرگ ،1997). از آنجا که تغییرات و وجود تکالیف متفاوت نوجوان رادر معرض استرس عدیده ای قرار می دهد، لزوم واهمیت سازگاری و کنار آمدن با این استرس ها در این دوره نمایان می‌گردد. با توجه به این مقدمه اندکی به راهبردها و مهارتهای کنار آیی می پردازیم. کنار آمدن، متشکل از پاسخهایی (افکار، احساسات واعمالی ) است که فرد در برخورد با موقعیت های مشکل داری که درزندگی روزمره و در شرایط خاص با آنها مواجه می‌شود، بکار می‌گیرد. گاهی اوقات مشکلات حل می شوند و گاه در تلاش فردی برای برخورد با محیط مورد اغماض قرار می‌گیرند (فرایدنبرگ، 1997).
لازاروس (1984) کنار آمدن را شامل کوششهایی به منظور سازگاری و انطباق با شرایط استرس آور در تلاش در جهت کاهش پیامدهای منفی ناشی از منبع استرس می داند.
در زمینه کنار آمدن با استرس ،دو شیوه اصلی کنار آیی وجود دارد. شیوه اول روش متمرکز بر مسئله است یعنی فرد به استرس به عنوان موضوعی حل شدنی و هدف اصلی می‌نگرد و شیوه دوم روش متمرکز بر هیجان است. یعنی فرد مشکل را حل نمی‌کند بل سعی در کاهش پیامدهای هیجانی مشکل دارد. شماری از محققین، افرادی را که بوسیله کاهش دادن یا اجتناب کردن با استرس کنار آمده اند را با افرادی که از راهکارهای بیشتر مقابله ای و یا هوشیارانه نظیر جمع آوری اطلاعات و اقدام به عمل استفاده نموده اند، مقایسه کردند (هولاهان و موس ، 1987) . در مجموع تحقیقات نشان می دهد که شیوه مقابله نسبت به اجتناب راهکار موفق تری است. افرادی که مستقیما با مشکل مواجه می‌شوند نه تنها با احتمال بیشتری آن را حل می‌کنند بلکه برای تحت کنترل درآوردن استرس در آینده بهتر آماده می‌شوند. در واقع برخی پژوهشها معتقدند، اجتناب مزمن از مشکلات، افراد را در معرض خطر استرس افزوده و شاید مسائل مرتبط با سلامتی قرار دهد (گین ، 1995).


دانلود با لینک مستقیم


بررسی آموزش مهارتهای مدیریت بر استرس و نحوه مقابله با استرس در دانش آموزان نوجوان و ...