فایل بصورت ورد (قابل ویرایش) و در 60 صفحه می باشد.
این تحقیق به این دلیل صورت گرفته اکثر فارغ التحصیلان رشتة گرافیک بسوی تبلیغات رفته اما متأسفانه هیچ دانش خاص و محکمی از پیرامون آن ندارد و با زوایای مختلف آن آشنا نیستند. در این تحقیق ابتدا با صنعت تبلغات در ایران و جایگاه و مشکلات آن آشنا شده و سپس در فصلهای بعد با ارتباط تبلیغات با رسانههای مختلف از قبیل (تلویزیون، رادیو، مطبوعات و . . . ) آشنا میشویم و تأثیر گرافیک را در تابلوهای تبلیغاتی مورد بررسی قرار داده و بازاریابی برای کالا و خدمات را همراه با نمونههایی از برترینهای آن بررسی میکنیم. در فصل بعد با شیوة جدید تبلیغات به کمک اینترنت و موبایل آشنا شده و ایدههای جدید و چالشهای آن را بررسی میکنیم و در انتها با اصلاحات و واژههای تخصصی این صنعت و اخباری از دنیای تبلیغات را با هم مرور میکنیم و در انتها کارهای عملی این پروژه که تبلیغات برای مبلمان است را ملاحظه خواهیم کرد.
فهرست
عنوان صفحه
فصل اول...........................................................................................................
تبلیغات در ایران و چالشهای آن در سال اخیر....................................................
مقدمه................................................................................................................
امسال تبلیغات بازرگانی سازمان دهی میشود....................................................
نظر یک عکاس تبلیغاتی در مورد تبلیغات ایران ...............................................
(کیوان بهپور، عکاس تبلیغاتی در امریکا) .........................................................
با آشنایی نقاط قوت و ضعف به اهداف تبلغیاتی دست یابید. ...........................
چرا خودروسازان خارجی از تبلیغات در ایران پرهیز میکنند. ..........................
فصل دوم ..........................................................................................................
- تبلیغات، رسانه، گرافیک، بازاریابی ...............................................................
- تأثیر گذارترین رسانة تبلیغاتی کدام است؟ ....................................................
- میزان تأثیر آگهی در مجلات .........................................................................
- آتش بس اعلام نشده برای بیلبورد.................................................................
- آگهی در تلویزیون باید حرف تازهای داشته باشد. ..........................................
- تأثیر گرافیک در تابلوهای تبلیغاتی.................................................................
- معجزه تبلیغات حداقل! .................................................................................
- راز بازاریابی یک پاستای برتر ........................................................................
- وسوسة الگانس .............................................................................................
مروارید شر ق از نو کشف میشود....................................................................
بغداد در محاصره بیلبوردها................................................................................
فصل سوم..........................................................................................................
تبلیغات با کم اینترنت و موبایل ........................................................................
تبلیغ SMS دم گوش مشترکان ........................................................................
تبلیغات موبایل آنتن نمیدهد.............................................................................
چرا تبلیغات اینترنتی.........................................................................................
چالشهای تلبیغات اینترنتی.................................................................................
ابزارهای تبلیغاتی / ترویجی اینترنت چه حرفی برای گفتن در دنیای ...............
کلاسیک دارند؟ ................................................................................................
تبلیغات در اینترنت با بودجة صفر.....................................................................
طراحی وب سایت.............................................................................................
سرویس تبلیغات متنی چیست؟ .......................................................................
فصل چهارم.......................................................................................................
تبلیغات، اصطلاحات، واژه ها و اخبار ..............................................................
منابع و مأخذ.....................................................................................................
صنعت تبلیغات