فی بوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی بوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

طرح توجیهی تولید رادیو جیبی دو موج

اختصاصی از فی بوو طرح توجیهی تولید رادیو جیبی دو موج دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

طرح توجیهی تولید رادیو جیبی دو موج


طرح توجیهی تولید رادیو جیبی دو موج

لاصه مطالعات امکان سنجی طرح
نام محصول : رادیو جیبی دو موج
ظرفیت پیشنهادی طرح : ٢٧ هزار دستگاه
موارد کاربرد : وسیله ارتباط جمعی
عمده مواد اولیه مصرفی : برد مدار چاپی

واردات این محصول در سال ١٣٨٦ معادل ١٥٠ هزار دستگاه بوده و طبق پیش بینی انجام شده این میزان به ٢٤٠ هزار دستگاه در سال ١٣٩١ خواهد رسید لذا با فرض اجرای این طرح میزان واردات در این سال ٢١٣ هزار دستگاه کاهش خواهد یافت.

رادیو به اصطلاح به دستگاهی اطلاق می شود که امواج رادیویی را از فرستنده دریافت و سپس این امواج را به صوت را دارا می باشد. AM و FM تبدیل می کند. محصول این طرح رادیو جیبی دو موج می باشد که قابلیت دریافت امواج این رادیو از نوع قابل حمل می باشد و قابلیت استفاده از آن در هر مکانی که امواج رادیویی قابل دریافت باشد امکان پذیر است.

برای رادیو نمی توان جایگزینی را معرفی کرد اما به تازگی رادیو های جیبی در ابعاد بسیار کوچکتر از محصول این طرح به بازار عرضه گردیده که از نظر میزان فضای اشغالی و قیمت محصول قابل مقایسه با محصولات قدیمی تر نمی باشند لذا خواننده محترم بایستی در طرح توسعه واحد تولیدی حرکت کردن در مسیر تکنولوژی روز دنیا را مد نظر قرار دهد.

با توجه به بررسی های انجام گرفته در ارتباط با اهمیت استراتژیکی کالا، محصول طرح در ایران دارای اهمیت استراتژیکی نبوده اما با توجه به اینکه امروزه سرعت انتقال و دریافت اخبار و اطلاعات در جهان مسئله بسیار حائز اهمیتی می باشد و رادیو هم از ابزار صوتی انتقال سریع اخبار و اطلاعات سرتاسر جهان می باشد لذا عواملی چون حجم کوچک و استفاده آسان و عدم دسترسی به تلویزیون و اینترنت در همه مکان ها به اهمیت این کالا افزوده است.

این محصول قابل تولید در اکثر کشورها بوده و در ضمن این کالا دارای هیچ گونه موانع سیاسی، اجتماعی و... جهت ورود به بازار نمی باشد. دانش فنی و مهارت های لازمه جهت تولید این محصول و تکنولوژی مربوط به آن در کشور وجود دارد.


دانلود با لینک مستقیم


طرح توجیهی تولید رادیو جیبی دو موج
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.