فی بوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی بوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

شناسائی عوامل و شرایط موثر برای احراز پست مدیریت، مدیران واحدهای آموزشی

اختصاصی از فی بوو شناسائی عوامل و شرایط موثر برای احراز پست مدیریت، مدیران واحدهای آموزشی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

شناسائی عوامل و شرایط موثر برای احراز پست مدیریت، مدیران واحدهای آموزشی


شناسائی عوامل و شرایط موثر برای احراز پست مدیریت، مدیران واحدهای آموزشی

-1 مقدمه :

      مدیریت یکی از مهمترین فعالیتهای انسان است. سابقه تئوریک مدیریت هرچند از لحاظ زمانی به حدود 1900  می رسد ولی بی شک از زمانی که انسان گروه را ساخت و جامعه اولیه را بنیاد نهاد و نیز از آن هنگام که به شکار و در غار زیستن پرداخت و برای مشکلاتش چاره جویی کرد، در عمل مدیریت نیز پدیدار شد. حتی این مفهوم در فرهنگ قرآنی نیز مطرح است زیرا خداوند بارها خودش را مُدَبِّرُ الامور دانسته است، مانند : (( اِنَّ رَبَّکُمُ اللهُ الَذی خَلَقَ السَّمواتِ و الاَرضَ فی سِتَّهِ اَیّام ثُمَّ استَوی عَلَی العَرشِ یُدَبِّرُ الاَمرَ ))[1] که اوج تدبیر خود را در آفرینش انسان می داند و به خود آفرین می گوید.

      در عصر حاضر مدیریت را به عنوان یکی از شاخص های مهم تمدن معاصر و از جمله عوامل رشد توسعه اجتماعی و فرهنگ جوامع کنونی بحساب می آورند. توسعه هر جامعه ای مستلزم توسعه در نظام آموزش و پرورش آن جامعه است. شناسائی عوامل مؤثر در بهبود کار این نظام پیدا کردن نقاط ضعف آن و ایجاد تغییرات مفید با توجه به نیازهای جامعه از ضروریات است. برخی از صاحبنظران دنیای امروز را دنیای مدیران آگاه می دانند و علم مدیریت را در شمار یکی از پیچیده ترین رشته های علوم انسانی به حساب می آورند. زیرا به کمک مدیران توانمند و آگاه به اصول نظریه ها و سبک های مدیریت و افزایش مهارتهای انسانی، اوراکی و فنی می توان چهره سازمانها را دگرگون ساخت. از بین مدیریتها، مدیریت آموزشی از دشوارترین، پر اهمیت ترین و حساس ترین انواع مدیریت در سازمانهای عمومی و دولتی است. در واحدهای آموزشی به لحاظ اهداف پیچیده و بسیار گسترده ، فعالیتهای متعدد و متنوع و روشهای اجرایی گوناگون ، مدیریت و رهبری آموزشی جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص داده است.

      مدیریت آموزشی در مدارس، مرکز ثقل فعالیتهای گوناگون قرار گرفته و به عنوان منبع انرژی روانی ، شرایط مساعد انگیزشی را برای عوامل آموزشی و پرورشی مدرسه، عوامل اداری و اجرایی و از همه مهمتر فراگیران هموار سازد.

      ماندگاری و بقا، رشد و پویایی واحدهای آموزشی در عصر انفجار اطلاعات و انفجار جمعیت اتکال به محوریتی توانا و دانا دارد، رهیافت به کمال و تعالی با رهبری و هدایت سکانداران شایسته صورت خواهد گرفت.


2-1 بیان مسأله

      انتخاب و انتصاب مدیران واحدهای آموزشی با توجه به نقش حساس و تحول آفرینی که آنان بر عهده دارند،از اهمیت ویژه ای برخوردار است. در واقع توفیق نظام آموزشی به تدبیر و دور اندیشی مدیران به عنوان رهبران آموزشی بستگی دارد. البته مساله انتخاب و انتصاب مدیران بر اساس ملاک ها و شایستگی ها، موضوع جدیدی نیست و بدون تردید در طول تاریخ آموزش و پرورش همواره یکی از دلمشغولی های متولیان امر گزینش و انتخاب افراد صاحب صلاحیت بوده و سعی در بکارگیری شایستگان در این سمت بوده است و پیمایش پیشینه 91 ساله[2] آن، آسیب شناسی،           جمع آوری نظرات صاحبنظران دانشگاهی، مطالعات تطبیقی آموزش و پرورش کشورهای پیشرو در این پژوهش نشان از عنایت و توجه و دغدغه آمیز و حساسیت فوق العاده به آن در طول این سالیان بوده است. از طرفی نیز نبود ابزاری که بتوان براساس آن با حداقل خطا به تصمیم گیری در این مهم پرداخت از نگرانیهای مسئولین می باشد.

      در طول نیم قرن گذشته، اوضاع و تحولات اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی جهان آن چنان دست خوش تغییر و دگرگونی بوده است که به زحمت می توان شباهتی میان ساختار روابط افراد در حال و گذشته پیدا کرد و صاحبنظران را بر آن داشت تا عواملی را که موجب چنین پیشرفتی شده است، مورد بررسی قرار دهند. و اهمیت آن را در این باره معلوم دارند، تا بتوانند علت عقب ماندگی کشورهای جهان سوم را مشخص و معین کنند.


[1] - سورة‌ یونس آیة سوم.

[2] - وزارت آموزش و پرورش، تاریخچه انتخاب و انتصاب مدیران آموزشی از سال 1290 هـ. ش ، تا سال 1390هـ. ش، معاونت برنامه‌ریزی و منابع انسانی، دفتر بهبود کیفیت و راهبری استانداردها، 1390.


دانلود با لینک مستقیم


شناسائی عوامل و شرایط موثر برای احراز پست مدیریت، مدیران واحدهای آموزشی

دانلود فایل ریکاوری پیشرفته CWM گوشی سامسونگ گلکسی اس تری مدل Samsung Galaxy S3 GT-i9300 به همراه راهنمایی نصب با لینک مستقیم

اختصاصی از فی بوو دانلود فایل ریکاوری پیشرفته CWM گوشی سامسونگ گلکسی اس تری مدل Samsung Galaxy S3 GT-i9300 به همراه راهنمایی نصب با لینک مستقیم دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود فایل ریکاوری پیشرفته CWM گوشی سامسونگ گلکسی اس تری مدل Samsung Galaxy S3 GT-i9300 به همراه راهنمایی نصب با لینک مستقیم


دانلود فایل ریکاوری پیشرفته CWM گوشی سامسونگ گلکسی اس تری مدل Samsung Galaxy S3 GT-i9300 به همراه راهنمایی نصب با لینک مستقیم

موضوع :دانلود فایل ریکاوری پیشرفته CWM گوشی سامسونگ گلکسی اس تری مدل Samsung Galaxy S3 GT-i9300 به همراه راهنمایی نصب با لینک مستقیم

 

 

 

 CWM FOR I9300

ریکاوری پیشرفته CWM برای گوشی گلکسی اس تری  Samsung Galaxy S3 GT-i9300
کمیاب و تست شده

به همراه راهنمای نصب

 

با لینک مستقیم می توانید فایل مورد نظر خود را دانلود نمایید
با تشکر تیم پدوفایل


دانلود با لینک مستقیم


دانلود فایل ریکاوری پیشرفته CWM گوشی سامسونگ گلکسی اس تری مدل Samsung Galaxy S3 GT-i9300 به همراه راهنمایی نصب با لینک مستقیم

دانلود مقاله کامل درباره شرح عملکرد سیستم کولر

اختصاصی از فی بوو دانلود مقاله کامل درباره شرح عملکرد سیستم کولر دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود مقاله کامل درباره شرح عملکرد سیستم کولر


دانلود مقاله کامل درباره شرح عملکرد سیستم کولر

 

 

 

 

 

 

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

فرمت فایل: Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحه :22

 

بخشی از متن مقاله

شرح عملکرد هرکدام وهمچنین ارتباط کلی اجزا باهم در حین کارکردن سیستم وموقعیت قرارگیری هرکدام در خودرو می باشد. امیدواریم با توجه به اهمیت کارکرد این سیستم درخودرو بخصوص باتوجه به شرایط آب و هوایی در فصل تابستان توضیحات ارائه شده بتواند شمارا در استفاده هر چه بهتر از کولر خودرویتان یاری کنددرضمن سیستم مشروح مربوط به خودروهای پژو وسمند وپرشیا که همگی از یک نوع سیستم استفاده می کنند می باشد که البته فرق زیادی با سیستم دیگر خودروها ندارد وهمگی آن ها بر یک پایه و اساس کار می کنند:                                     

این سیستم شامل قطعاتی به شرح زیر می باشدکه در تصویر هم نمای کلی سیستم به همراه شماره قطعات دیده می شود:                              

1- شیر انبساط

2- مخزن رطوبت گیر(خشک کن) به همراه پرسوستات یا کلیدسه کاره

3- کندانسور(مایع ساز)

4- کمپرسور

5- فن(پنکه)

6- اواپراتور

7- ترموستات الکترونیکی

8- جعبه مجرای هیتر بخاری

عملکرد سیستم کولر:

 کمپرسور:

  بافشارکم ودر حالت گاز از اواپراتور به کمپرسور فشرده R134ماده مبرّد  می شود که فشار ودمایش راافزایش می دهد. گاز مبرد گرم سپس بافشار وارد کندانسور (مایع ساز) می شود.

کندانسور:

مبرد داغ وپرفشار توسط کمپرسور بداخل لوله های حلقه ای کندانسور پمپاژ می شود .لوله های حلقه ای شکل دارای کانال هایی می باشند که دراطراف آن ها هوای سرعت داده شده توسط فن جلوی خودرو جریاندارد.ازآنجاییکه حرارت همیشه از جسم گرمتر به جسم سردتر انتقال می یابد مبرد داغ مقداری از حرارت خود را به هوای  خنک تر انتقال می دهد . پس از اینکه گاز مبرد داغ مقداری   ازگرمای خود را از دست دهد  به مایع تبدیل میشود.                                                                                     

 

 

مخزن خشک کن:                                   

  مبرددرمخزن خشک کن جمع شده ورطوبت زدایی وسپس به صورت مایع کاملا اشباع وارد شیرانبساط می شود.مبرد به شکل مایع تحت فشار زیاد وبادمای بالا وارد مخزن خشک کن می شود .سپس مبرد ازداخل فیلتر عبور کرده ورطوبت وذرات خارجی آن گرفته می شود. سپس به شکل مایع به شیر انباط منتقل می شود . کلید کنترل فشار سیستم  بر روی مخزن رطوبت گیر نصب می شودو پرسوستات نامیده می شود.(محل نشان داده شده در تصویر) 

 شیرانبساط:

مبردی که وارد شیر انبساط می شود به شکل مایع بوده ودما و فشار بالادارد . وظیفه شیر انبساط تنظیم مقدار مبرد است که بداخل تبخیرکننده توسط آن اسپری می شود . این شیر از وارد شدن مبرد بیش از مقدار قابل تبخیر جلوگیری می کند وضمن پایین آوردن فشار مبرد دمای آن را کاهش می دهد.   

 

اواپراتور:  

 مبردپس از شیرانبساط واردتبخیرکننده می شود که در آنجا منبسط می شود. فشار داخل تبخیرکننده بدلیل عمل مکش کمپرسور بسیارپایین تر است. هنگامیکه سرماساز منبسط می شود به گازتبدیل می شود. عمل تبدیل مایع به گاز باکاهش دماانجام می شود ولذا حرارت از هوای اطراف اواپراتور گرفته می شود. سپس هوای خنک شده توسط فن بخاری وکولر بداخل اتومبیل فرستاده می شود.مبردسپس در حالت گاز توسط کمپرسور مکیده شده ومجددا درسیکل فشرده شده و به گردش در می آید.واین فرآیند به صورت مداوم انجام می شود.

تایر به عنوان آخرین عضو گردنده از سیستم انتقال قدرت می باشدکه نقش مهمی را در کنترل خودرو بر عهده دارد.پس انتخاب لاستیک و نگهداری از آن از عوامل مهم برای عملکرد هر چه بهتر این عضو از سیستم محسوب می گردد. یکی از موارد قابل توجه در مورد تایر باد لاستیک می باشد.برای روشن شدن هر چه بهتر این اصل به مثالی اشاره می کنیم.                                           

باورتان می شود در هر قدمی که بر می دارید نیرویی چند برابر وزنتان را به پاها وارد می کنید؟البته پزشکان معتقدندکه این نیرو به صورت یکسان روی تمامی پا وارد نمی شود.براساس مطالعات پزشکی شما چه لاغر باشید چه چاق موقع دویدن یا راه رفتن بیشترین فشار را روی قسمتی از پا وارد می کنید که مثل یک ضربه گیر وزن شما را تحمل می کندو مانع از آسیب رسیدن به استخوان ها می شود. جالب است بدانید همین نظریه را مهندسان مکانیک در مورد لاستیک خودرو دارند.براساس مطالعات صنعتی ترکیب باد و لاستیک در خودرو مشابه استخوان و گوشت پاشنه پا است.به این ترتیب که تنها 5درصد وزن خودرو روی لاستیک وارد شده و95درصد دیگر را باد درون لاستیک تحمل می کند.به همین دلیل کارشناسان فنی خودرو از لاستیک به عنوان پاشنه آشیل اتومبیل یاد می کنند.آنها توصیه می کنند همان طورکه به سلامتی پاهایتان فکر می کنید  برای حفظ ایمنی ماشین و البته خودتان به فکر سلامتی ((پای))خودرویتان هم باشید.مهم ترین توصیه مکانیک ها در این خصوص کنترل ماهیانه فشار باد لاستیک است.فشار باد تایرها براساس استانداردهای خاصی تنظیم می شودکه خودروسازان در دفترچه راهنمای خودرو آن را اعلام می کنند.معمولا فشار باد لاستیک برای هر خودرو به صورت برچسبی در کنار در طرف راننده یا در صندوق عقب هم تعبیه می شود.به گفته کارشناسان لاستیک میزان فشار باد تایر برای خودرو های سواری بین 30تا 35 PSi  است.اگر فشار باد لاستیک پایین تر از میزان اعلام شده باشد ،باعث لغزش یا جابجایی بیش از حدتایر در ناحیه تماس با جاده شده و درنتیجه سبب افزایش حرارت بیش از حد آن می شود.همین مشکل در مورد فشار بیش از حد باد نیزصادق است.درصورتیکه فشار باد تایر بالاتر از حد استاندارد باشد تماس لاستیک با جاده ناقص بوده که علاوه بر کاهش عمر تایر می تواند برای سرنشینان خودرو خطر آفرین باشد.کارشناسان لاستیک توصیه می کنند پیش از حرکت وزمانی که تایر خنک است اقدام به تنظیم فشار باد آن کنید.معمولا پس از رانندگی طولانی، حرارت وفشار باد افزایش پیدا می کند.بنابراین در این حالت اگر فشار باد تایر از حد توصیه شده بیشتر باشد هیچگاه آن را کم نکنید وپس از خنک شدن ،مجددا فشارباد تایر را کنترل کنید.توصیه دیگر اهل فن، تنظیم فشار باد براساس باری است که خودرو حمل می کند.شمانباید باری که بیش از  حدمجاز برای وسیله نقلیه تان است را با آن حمل کنید.اگر به هر دلیلی مجبورشدید تاباری بیش از حد مجاز را روی خودروتان وارد کنیدباید براساس دستورالعمل دفترچه راهنمای خودرو ومشورت با کارشناسان فنی میزان  فشار باد لاستیک را افزایش دهید.

انتخاب متناسب با کاربری

فعالان بازار لاستیک توصیه می کنند به منظور انتخاب صحیح رینگ و لاستیک ،پس از مطالعه کتابچه راهنمای خودرو ،به کاربری ماشین تان توجه کنید.به گفته آنها ، دراین زمینه به عواملی مثل کاربری استاندارد یا اسپرت،تحمل بار معمولی یا زیادو.... باید توجه کنید.معمولا خودروهایی که از کمپانی خارج می شونددارای لاستیک های فابریک با کاربری استاندارد هستند.برای نمونه روی خودرویی مثل پژو206 ،لاستیک و رینگ استاندارد با سایز 14/65/185 نصب شده است.اگر شما می خواهید این خودرو را به حالت اسپرت تغییر دهید سایز رینگ و لاستیک متناسب با این کاربری 16/45/205 خواهد بود.عدد 205 پهنای لاستیک به میلیمتر ،45 عرض به میلیمترو16 قطر رینگ به اینچ را نشان می دهد.امروزه چون نیروی انتظامی نسبت به اسپرت خودروها حساس شده است،مردم کمتر به سراغ رینگ اسپرت می روند وچندسالی است که استقبال مردم از رینگ و لاستیک های پهن و اسپرت کم شده است.کارشناسان فنی خودرو معتقدند رینگ و لاستیک های پهن یا به اصطلاح عام((اسپرت)) زیبایی خاصی به خودرو می دهد اما همین لاستیک پهن باعث خشکی حرکت فرمان می شود.

((رادیال)) یا ((بایاس))؟

گام بعدی در انتخاب لاستیک توجه به نوع تکنولوژی تولیدی آن است. به طور معمول لاستیک های موجود در بازار در دو نوع بایاس و رادیال است.به گفته کارشناسان ، در تولید لاستیک های بایاس که از تکنولوژی قدیمی برخوردار هستند،از الیاف ورشته های نخی استفاده می شود.درحالیکه در تولید لاستیک های رادیال از رشته های سیمی استفاده می شود.فروشندگان تایرمعتقدند که تایرهای بایاس اگر تحت تاثیر نیروهای عمودی قرار بگیرند ،سطح تماس آج آنها تغییر شکل داده وبه مرور حالت جمع شده پیدا می کند.این مساله باعث کاهش عمرلاستیک وچسبندگی آن به جاده می شود.درمقابل تایرهای رادیال به دلیل ساختار محکم وتغییرات اندک شکل آج ها، درپیچ،چسبندگی خوبی به سطح جاده دارند.این لاستیک ها به دلیل به کارگیری رشته های سیمی در ساختار خود،تحمل سرعت بالاتری نسبت به تایرهای بایاس را دارندوعمرآنها نسبت به لاستیک های بایاس 40تا60 درصد بیشتراست.به گفته فعالان بازار ،تکنولوژی تولیدی اکثر شرکت های ایرانی از نوع بایاس بوده و اکثر تایر های رادیال وارداتی هستند.توجه داشته باشید قیمت لاستیک های رادیال بیشتر از نوع بایاس بوده ونوع تایر روی آن حک شده است.

راه تشخیص یک لاستیک تازه تولید شده با لاستیک انباری

از دغدغه ها ونگرانی ها رانندگان در زمان خرید لاستیک، خرید یک لاستیک تازه تولید شده است.

متاسفانه در کشور ما لاستیکهای خارجی بیشماری وجود دارد که بیش از پنج سال از تاریخ ساخت آنها گذشته است.این مورد برای لاستیکهای ساخت داخل کمتر وجود دارد.

خطرات این لاستیکها با توجه به شرایط آب و هوائی گرم و جاده های پر دست انداز،رعایت نکردن سرعت مطمئنه و خانواده های پر جمعیت و تکمیل ظرفیت کامل خودرو توسط افراد خانواده،  ... باعث ناامنی استفاده از این لاستیکها در جاده های کشور به خصوص در زمان مسافرت و استفاده از خودرو در مدت زمان و ساعت بیشتر می گردد.

این لاستیکها که در بازار به اصطلاح لاستیک انباری شناخته می شوند.به دلایل مختلفی نظیر توقیف محموله های قاچاق، عدم فروش در یک کشور به دلایل مختلف و انتقال آنها به یک کشور ثالث و یا لاستیکهائی که در یک سری ساخت در کارخانه مشکل فنی داشته که توسط تولید کنندگان به کشورهای جهان سوم قاچاق می گردند.و دلایل بسیار دیگر که فقط سازندگان ازآن باخبر هستند...

متن کامل را می توانید بعد از پرداخت آنلاین ، آنی دانلود نمائید، چون فقط تکه هایی از متن به صورت نمونه در این صفحه درج شده است.

/images/spilit.png

دانلود فایل 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله کامل درباره شرح عملکرد سیستم کولر

مقاله علت عدم کار آفرینی مناسب درجغرافیا-روش تحقیق

اختصاصی از فی بوو مقاله علت عدم کار آفرینی مناسب درجغرافیا-روش تحقیق دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مقاله علت عدم کار آفرینی مناسب درجغرافیا-روش تحقیق


مقاله علت عدم کار آفرینی مناسب درجغرافیا-روش تحقیق

روش تحقیق

علت عدم کار آفرینی مناسب درجغرافیا

19 صفحه

 

کار آفرینی : 1

تفاوت کارآفرین با خلاق ، نوآور ، مخترع ، سرمایه گذار و مدیر : 2

خلاق : 2

مخترع : 2

نوآور : 3

سرمایه گذار : 3

مدیر : 3

کارآفرین : 3

خصوصیات بارز کارآفرینان.. 4

علت عدم کارآفرینی مناسب برای رشته جغرافیا : 5

موانع کارآفرینی در ایران : 12

مقررات دست و پا گیر اداری.. 13

توقف به خاطر حفظ استاندارد ها 13

خانواده و نگرش جامعه به کار. 13

عدم توجه لازم به کارآفرینی و تولید.. 13

عدم روحیه کار گروهی.. 14

تسهیلات و مدل راهبردی توسعه کارآفرینی در کشور های پیشرفته. 14

خدمات مشاوره ای : 14

تکنولوژی : 14

حمایت های اطلاعاتی : 15

پیوند های درون بخشی : 15

ظرفیت سازی علمی : 15

وام و اعتبارات : 16

آموزش : 16


دانلود با لینک مستقیم


مقاله علت عدم کار آفرینی مناسب درجغرافیا-روش تحقیق

اقدام پژوهی چگونه توانستم مقایسه اعداد اعشاری را به صورت عملی به دانش آموزان یاد دهم؟

اختصاصی از فی بوو اقدام پژوهی چگونه توانستم مقایسه اعداد اعشاری را به صورت عملی به دانش آموزان یاد دهم؟ دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

اقدام پژوهی چگونه توانستم مقایسه اعداد اعشاری را به صورت عملی به دانش آموزان یاد دهم؟


اقدام پژوهی چگونه توانستم مقایسه اعداد اعشاری را به صورت عملی به دانش آموزان یاد دهم؟

اقدام پژوهی چگونه توانستم مقایسه اعداد اعشاری را به صورت عملی به دانش آموزان یاد دهم؟
فایل ورد و قابل ویرایش
در 25 صفحه

 

 

 

چکیده
درس ریاضی بدون شک یکی از مهم ترین درس هایی است که دانش آموزان در تمام مقاطع تحصیلی به دانستن و درک آن احتیاج دارند. بسیاری از دانش آموزان به دلایل گوناگون از جمله شیوه تدریس معلم، تجربه های ناموفق، فشارهای والدین، کم تمرینی و دشواری در یادگیری مفاهیم ریاضی چنان از این درس دچار ترس و اضطراب می شوند و از خود مقاومت نشان می دهند که گاهی ساده ترین اعمال ریاضی را هم نمی توانند انجام دهند. در حالی که امروزه با توجه به تسلط رشته ریاضی بر علوم و تکنولوژی جدید ضرورت بیشتری برای یادگیری این علم و فهم و درک قوانین آن حس می شود. از این رو آنچه معلمان نیاز به دانستن آن دارند، ساده سازی در مفاهیم، تاکید بر مبانی اولیه علم ریاضی و ارائه تمرین ها و مثال های گوناگون است ومهم تر از همه اینها ایجاد انگیزه است و بهترین انگیزه که مخصوصا در یادگیری و علاقه به ریاضی نقش عمومی ایفا می کند بیان ریشه های تاریخی و بیان تارخ ریاضیات در پیشرفت ریاضی می باشد.به طور خلاصه می توان گفت که مفاهیم ریاضی، یکی از اثربخش ترین و کارآمد ترین مواد درسی می‌باشد. به طوری که ریاضیات یکی از عالی ترین تراوش‌های اندیشه ی آدمی است که منعکس کننده­ی اراده­ی انسان و نشان دهنده­ی سیر عقل و برهان و هم­چنین بیان کننده­ی میزان علاقه­ی بشر به کمال و زیبایی است. نقش بنیادی علم ریاضی در پیشبرد سایر علوم و فنون نیز مورد پذیرش همگان است، به طوری که نرسیدن به هدف‌های آموزشی در زمینه­ی ریاضی موجب ضعف ، ناتوانی و دست نیافتن به اهداف مربوط به پیشرفت علوم و فنون دیگر خواهد بود اینجانب …. در اقدام پژوهی فوق راهکارهای چگونگی علاقه مند ساختن دانش آموزان … را به درس ریاضی و یاد گیری اعداد اعشاری مورد بررسی قرار داده ام. امید است پژوهش مذکور بتواند در جهت پیشبرد اهداف آموزشی مورد قبول واقع شود.
.
.
.
.


دانلود با لینک مستقیم


اقدام پژوهی چگونه توانستم مقایسه اعداد اعشاری را به صورت عملی به دانش آموزان یاد دهم؟