فی بوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی بوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود پاورپوینت نحوه معامله اوراق بهادار - 17 اسلاید

اختصاصی از فی بوو دانلود پاورپوینت نحوه معامله اوراق بهادار - 17 اسلاید دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود پاورپوینت نحوه معامله اوراق بهادار - 17 اسلاید


دانلود پاورپوینت نحوه معامله اوراق بهادار - 17 اسلاید

 

 

 

 

 

 

پاورپوینت فصل چهارم مدیریت سرمایه گذاری

 نحوه معامله اوراق بهادار

 

کارمزد کارگزاران : 4 در هزار (0/4%) ارزش معاملات تا سقف 100 میلیون ریال که هم توسط فروشنده و هم خریدار پرداخت می شود .

 

کارمزد بورس : 8 در ده هزار (0/08%) ارزش معاملات تا سقف 200 میلیون ریال که 60% توسط فروشنده 40% توسط خریدار پرداخت می شود .

 

کارمزد تسویه : 2/5در  ده هزار ( 0/025%) ارزش معاملات تا سقف 200 میلیون ریال که 60% توسط فروشنده 40% توسط خریدار پرداخت می شود .

 

کارمزد شرکت فناوری :3 در ده هزار ( 0/03%) ارزش معاملات تا سقف 200 میلیون ریال که 60% توسط فروشنده 40% توسط خریدار پرداخت می شود .

 

مالیات نقل و انتقال: 5 در هزار (0/5%) ارزش معامله که توسط فروشنده پرداخت می شود .

 

در مجموع 0/981 درصد از فروشنده  و  0/454 درصد خریدار

 

 

}1.سفارش به قیمت روز:
}-متداول ترین نوع سفارش محسوب میشود
}- سفارش مبتنی برخریدوفروش اوراق بهادار به بهترین قیمت ممکن وبه قیمت جاری بازار
}
}2. سفارش به قیمت معین:
}- سفارش خرید اوراق بهاداربه حداقل قیمت تعیین شده و یا فروش اوراق بهادار به حداکثر قیمت تعیین شده
}- در این حالت زمانی سفارش اجرا میشود که قیمت پیشنهادی خرید یا فروش به قیمت تعیین شده ویا موقعیت بهتر از آن صورت میگیرد
}
}3.سفارش با توقف:
}- سفارشی با قیمت تعیین شده است که سفارش بازار بر آن تاثیر میگذارد
}- سفارش با توقف سفارش تضمین شده نیست و ممکن است دقیقا همان قیمت حاصل نشود برای مثال سفارش فروش به قیمت 50دلار ممکن است با قیمت 49/82نیز معامله شود
}
 

- قوانین دولتی :

  کمیسیون بورس اوراق بهادار(SEC ):تصویب قوانین مربوط به اوراق بهادار و حمایت از سرمایه گذاران در معاملات مربوط به اوراق بهادار را عهده دار است.

 

- قوانین خصوصی:

  قوانین بورس سهام : به منظور منتفع شدن سرمایه گذاران و حمایتهای مالی ایجاد شده و بر معاملات نظارت دارد.

  انجمن ملی معامله گران اوراق بهادار (NASD): به منظور ارتقای قانون گذاری حاک بر اوراق بهادار صنایع تاسیس شده است. لازم به ذکر است SEC می تواند قوانین انجمن را لغو کند.

 

-سایر حمایتها از سرمایه گذاران:

   سازمان حمایت از سرمایه گذاران : یک سازمان غیر انتفاعی است که طبق قانون مجلس ایالات متحده بوجود امده و هدف از تشکیل آن حمایت یا تضمین بازپرداخت سرمایه یا اوراق بهاداری است که مردم به کارگزاران عضو آن سپرده اند.

 

}

دانلود با لینک مستقیم


دانلود پاورپوینت نحوه معامله اوراق بهادار - 17 اسلاید

پاورپوینت تحقیقاتی ساختمان انرژی صفر

اختصاصی از فی بوو پاورپوینت تحقیقاتی ساختمان انرژی صفر دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پاورپوینت تحقیقاتی ساختمان انرژی صفر


پاورپوینت تحقیقاتی ساختمان انرژی صفر

 

 

 

 

 

 

 

ساختمان انرژی صفر  با برآیند مصرف انرژی صفر با آلاینده کربن صفر سالیانه می‌باشد. ساختمانهایی که انرژی مضاعفی را در طول سال تولید می‌کنند ممکن است، ساختمانهای انرژی مضاعف و ساختمانهایی که انرژی نسبتاً بیشتری را نسبت تولید می‌شود مصرف می‌کنند، ساختمان انرژی نزدیک به صفر یا خانه‌های انرژی خیلی کم نامیده شوند.

اکثر ساختمانهای انرژی صفر از شبکه الکتریکی برای ذخیره انرژی استفاده می‌کنند ولی بعضی از آنها هم مستقل از شبکه می‌باشند. انرژی معمولاً در مکان از طریق ترکیب تکنولوژی تولید انرژی همچون تکنولوژی خورشیدی و باد تولید می‌شود، در حالیکه مصرف کل انرژی را با HVACC به شدت کارآمد و تکنولوژیهای روشنایی کاهش می‌یابد. هدف انرژی صفر با کاهش هزینه تکنولوژیهای انرژی جایگزین و افزایش هزینه سوخت‌های فسیلی کاربردی تر

این محصول پاورپوینت در 53 صفحه در مورد ساختمانهای با مصرف انرژی صفر می باشد.

برای مشاهده 10 صفحه اول این محصول کلیک نمایید


دانلود با لینک مستقیم


پاورپوینت تحقیقاتی ساختمان انرژی صفر

پاورپوینت با عنوان کابل های کواکسیال (هم محور) در 41 اسلاید

اختصاصی از فی بوو پاورپوینت با عنوان کابل های کواکسیال (هم محور) در 41 اسلاید دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پاورپوینت با عنوان کابل های کواکسیال (هم محور) در 41 اسلاید


پاورپوینت با عنوان کابل های کواکسیال (هم محور) در 41 اسلاید

 

 

 

 

کابل هم‌محور یا کابل کواکسال (به انگلیسی: Coaxial cable)، کابلی است که یک رسانای داخلی دارد که توسط یک عایق منعطف محصور شده‌است، که روی این لایهٔ منعطف نیز توسط یک رسانای نازک برای انعطاف کابل، به هم بافته شده‌است. همهٔ این اجزا، در داخل عایق دیگری جاسازی شده‌اند.

این کابل‌ها دارای امپدانس مخصوص به خود هستند. مثلا کابل ۵۰ اهمی یا ۷۵ اهمی. کابل مورد استفاده در آنتن ماهواره‌های خانگی و تلویزیون‌ها همگی از نوع کواکسیال ۷۵ اهمی هستند. اگر به بدنه آن‌ها دقت کرده باشید، امپدانس و برخی اصطلاحات دیگر آن نوشته شده‌است.

یکی از مشخصات بارز کابل کواکسیال این است که در حالت گیرندگی هیچ نویزی نمی‌تواند در طول خط انتقال وارد آن شود و در حالت فرستندگی هیچ تشعشع و تابشی در طول کابل دیده نمی‌شود. یعنی موج انتقالی کاملا شیلد و محافظت می‌شود.

تقسیم بندی

کابل Coaxial به دو دسته تقسیم می شود:

1-thin net:

این نوع کابل کواکسیال قابل انعطاف است و قطر آن در حدود 25/0 اینچ می‌باشد. از آنجا که Thinnet نرم و انعطاف‌پذیر است و کارکردن با آن هم آسان می باشد. تقریباً در تمام شبکه‌ها می تواند مورد استفاده قرارگیرد. در شبکه‌هایی که از Thinnet استفاده می کنند، کابل مستقیماً به کارت شبکه متصل می‌شود نوع نازک کابل کواکسیال می تواند سیگنال‌ها را تا فاصلة تقریبی 185 متر (607 فوت) ارسال کند، بدون آن که تضعیف شوند. سازندگان کابل، در مورد طراحی متفاوت کابل‌ها به توافق رسیده‌اند، کابل Thinnet جزء کابل‌های خانواده RG-58 بوده و دارای امپدانس 50 اهم است. امپدانس، مقاومت سیم در برابر جریان متناوب است. تفاوت اصلی میان کابل‌های خانواده RG-58 هسته مسی در مرکز آنهاست. این هسته می تواند به صورت یک مفتول یا چند تار به هم تابیده باشد که نظر قابلیت استفاده بیشتر مناسب شبکه های کامپیوتر و سیستم های رادیویی از جمله انتقال بیسیم های نظامی است و مناسب انتقال تصاویر دوربین مدار بسته و سیستم های کنترل راه دور نیست.

2-thick net

این نوع کابل، کواکسیال انعطاف‌پذیر و قطر آن در حدود 5/0 اینچ است. گاهی اوقات به کابل Thicknet اترنت استاندارد نیز گفته می‌شود. زیرا اولین نوع کابل کواکسیال بود که در معماری شبکه معروف Ethernen به کار برده شد. هستة مسی این کابل کواکسیال ضخیم‌تر از نوع نازک آن است. البته این روزها از این کابل به ندرت استفاده می‌شود و در موارد استثناء به عنوان ستون مهرة شبکه به کار می‌رود .هر چه هستة ضخیم‌تر باشد، سیگنال می‌تواند مسافت طولانی‌تری را بپیماید. بنابراین کابل Thicknet نسبت به ‌Thinnet سیگنال‌ها را در مسیرهای طولانی‌تری هدایت می‌کند. نوع ضخیم کابل کواکسیال می‌تواند سیگنال‌ها را بدون تضعیف تا فاصله 500 متر (حدود 1640فوت) انتقال دهد. بنابراین با توجه به قابلیت Thicknet در پشتیبانی عمل انتقال داده‌ها در مسافت‌های طولانی، از آن به عنوان ستون اصلی برای اتصال شبکه‌های Thinnet کوچکتر به یکدیگر استفاده می‌شود.برای اتصال شبکه‌های کوچک Thinnet به شبکه‌های Thicknet از وسیله‌ای به نام ترنسیور استفاده می شود.

فهرست:

تاریخچه

کابل کواکسیال چیست؟

ساختمان کابل کواکسیال

مزایای کابل های کواکسیال

معایب

زمینه های کاربرد

مشخصات فیزیکی

مورد مصرف

کانکتورهای استاندارد

هادی مرکزی

هادی های فولادی مس اندود شده

هادی های نیمه افشان

خادی خارجی

پوشش پلاستیکی

پارامترهای مهم

محاسبه امپدانس

فرمول های ریاضی

انواع کابل های کواکسیال

و...


دانلود با لینک مستقیم


پاورپوینت با عنوان کابل های کواکسیال (هم محور) در 41 اسلاید

دانلود مقاله کامل درباره حقوق بشر در اسلام

اختصاصی از فی بوو دانلود مقاله کامل درباره حقوق بشر در اسلام دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود مقاله کامل درباره حقوق بشر در اسلام


دانلود مقاله کامل درباره حقوق بشر در اسلام

 

 

 

 

 

 

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

فرمت فایل: Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحه :15

 

بخشی از متن مقاله

مقدمه

دیدگاههای ارایه شده در سمینارها، کنفرانسها، کارگاهها و دیگر مناسبتهای دانشگاهی و همچنین رسانه های گروهی غرب درباره اسلام و دیگر مفاهیم غیر مذهبی مثل روشنگری یا مدرنیته و حتی حقوق بشر نیازمند بازنگری اساسی هستند. از آنجایی که بیشتر مقالات و سخنرانی های ارایه شده در اینگونه فعالیتها بیشتر در رابطه با موقعیت سیاسی-اجتماعی و فکری حال حاضر اسلام هستند، استفاده از اسلام به جای کشورهای اسلامی یا جهان اسلام، منجر به ایجاد ذهنیتهای اشتباه و در نتیجه بروز سوءتفاهم راجع به اسلام خواهد شد. چنین اشتباهاتی باعث بی عدالتی در حق اسلام خواهد شد چرا که با مساوی قرار دادن اسلام و دنیای اسلام قظعا یکی از دو حالت پیش خواهد آمد:

1 ) با ارزیابی آموزه های اسلام بر اساس قالبهای مفهومی ارزشهای گوناگون نوعی سوءتفاهم نسبت به اسلام ایجاد خواهد شد

2 )در مقام دفاع از اسلام و برای خیلی مدرن نشان دادن اسلام، زمینه سازی درستی درباره مفاهیم اسلام صورت نخواهد گرفت. بدین ترتیب فهم درستی از پیامهای اسلام صورت نخواهد گرفت.

البته واکنش سومی که غیردفاعی و در عین حال بسیار خشن است نیز پیش خواهد آمد که در مباحث غربی از آن به عنوان بنیادگرایی یاد می شود.

زمانی که درباره اسلام صحبت می شود، حداقل باید سه حوزه تحقیق را از هم متمایز کرد. اول، متون اولیه اسلام شامل قرآن و سنتهای معتبر پیامبر، دوم، اندیشه های اسلامی با تفاسیر متفاوت از متون اولیه که در چهار حوزه بحث اسلامی شامل فقه، الهیات، فلسفه و عرفان جای می گیرند و سوم، چگونگی حضور اجتماعی-سیاسی اسلام در جوامع مسلمان با سوابق اجتماعی و تاریخی متفاوت. شکی نیست که همواره بین ایده آلهای ارایه شده و اجرای آنها در هر نظامی همانند تفاوت بین تئوری و تجربه اختلاف بوده است. اسلام هم از این واقعیت مستثنی نیست.

به عنوان یک متن یک تحلیل اجتماعی-تاریخی برای فهم قرآن لازم است و برای تفسیر آن باید از یک روش زبانی مدرن استفاده کرد. امروزه تنها روش مورد قبول روش واژه شناسی است و روش تحلیل تاریخی-اجتماعی نه تنها در حوزه تفسیر متن بلکه در حوزه اندیشمندان اسلامی نیز به طور کامل رد می شود. از آن فراتر این عقیده که متون مذهبی با وجود الهی بودن ریشه تاریخی و خاستگاه فرهنگی دارند نه تنها رد می شود بلکه صاحبان این عقیده به کفر و ارتداد نیز محکوم می شوند. این امر به این دلیل است که اندیشه ابدی و جاوید بودن قرآن به عنوان سخنان دقیق و تام خداوند بخشی از الهیات سنتی و دگماتیک اسلام سنی شده است. این پژوهشگران تنها می دانند که عقیده ای نیز وجو دارد که قرآن را شکل گرفته می داند که بالطبع با ابدی بودن قرآن در تناقض است. تعداد بسیار اندکی از اندیشمندان مسلمان غیر ابدی بودن قرآن را قبول دارند. در تاریخ اسلام غالبا این اندیشه ها موقعیت اجتماعی-سیاسی خوبی نداشته اند. اما به هر صورت این اندیشه ها وارد مباحث مدرن اسلامی شده و تحلیل شده و از لحاظ درست یا غلط بودن مورد ارزیابی قرار گرفته اند.
معنای بسیار ساده و صریح این اندیشه این است که اگر قرآن ابدی نباشد، بالطبع در یک معنا و مفهوم خاص ایجاد شده است. بنابراین پیامهای آن باید در ظرف همان معنا و مفهوم فهمیده شوند. نتیجه این سخن این است که قوانین مذهبی باید دوباره تفسیر شوند، چرا که پیام الهی باید با توجه به روح آن فهمیده شود نه صرفا معنی کلمات. و بالاخره اینکه مقامات رسمی و/یا جامعه باید این پیامها را تفسیر کرده و قوانین آن را اجرا کنند. اگر کلام الهی ابدی و غیر قابل تغییر باشد در آنصورت ایده تفسیر دوباره قوانین مذهبی کفر و الحاد تلقی می شود و هیچ تفاوتی بین ظاهر و باطن کلمات الهی باقی نمی ماند و روحانیان تنها قیمهای دین می شوند. به عبارت دیگر حاکمان اسلامی همانند کلیسای مسیحی می شوند و این دقیقا واقعیتی است که از قرن نهم میلادی از زمانی که ابدی بودن قرآن رسما به عنوان تنها ایمان راستین در جامعه مطرح شد، در تاریخ سیاسی، اجتماعی و فرهنگی اسلام اتفاق افتاده است.
برای روشن ساختن اهمیت و پیچیدگی این مساله در اندیشه اسلامی مدرن به ذکر داستان یکی از مشهورترین روشنفکران اصلاح طلب به نام محمد عبده بسنده می کنم. او در رساله خود، رساله التوحید، که نخستین رساله مدرن الهیات اسلامی است، سعی کرد مباحثی که برای اسلام مدرن مناسب و مفید هستند را انتخاب کند. بنابراین او عقاید دگم و بسته مکاتب مختلف را برداشته و آنها را باهم تلفیق کرد.
در چاپ نخست کتاب او قرآن را شکل گرفته تصور کرد اما در چاپهای بعدی از این عقیده خود عقب نشینی کرد. آیا این تغییر عقیده به دلیل ترس از تحریک و تهدید اکثریت علمای الازهر بود یا اینکه او واقعا مجاب شد که عقیده اش اشتباه بوده است. هیچ چیز در این باره قطعی نیست. واقعیت این است که پراگماتیسم، صرف نظر از مفاهیم خوب و انگیزه های بزرگی که پشت آن قرار دارد، با تحلیل علمی سازگار نیست چرا که در تحلیل علمی علاوه بر فهم و متعاقب آن تفسیر متون اصلی یا اندیشه های اسلامی امری اجتناب ناپذیر و ضروری است. ولی متاسفانه گرایش عمده هم در مباحث سیاسی اسلام گرا و هم در مباحث روشنفکران به تحلیل ها و تفسیرهای پراگماتیک می باشد. محمود محمد طاها، صوفی سودانی که در سال 1985 اعدام شد، حسن حنفی مصری و محمد شهرور سوری سه نمونه از کسانی هستند که تفسیرهای پراگماتیک از اسلام ارایه داده اند.

متون اولیه پیامهایی هستند از سوی خدا برای انسان از طریق رسول خدا یعنی محمد که خود یک انسان است. قرآن کریم در این باره صراحت کامل دارد. هر پیامی نمایانگر ارتباطی بین فرستنده پیام و گیرنده آن است که از طریق یک نظام زبانی برقرار می شود. از آنجایی در مورد متن قرآنی فرستنده پیام نمی تواند موضوع یک مطالعه بشری قرار گیرد، طبیعی است که مقدمه علمی برای تحلیل متن قرآنی از طریق واقعیات متن و فرهنگ صورت گیرد. واقعیت مجموعه شرایط اجتماعی-سیاسی است که دربرگیرنده اعمال و رفتار و شرایط نخستین گیرنده پیام یعنی محمد و کسانی است که در متن به آنها اشاره شده است. به عبارت دیگر فرهنگ دنیای مفاهیمی است که در «زبان» تجسم می یابند. مانند زبانی که قرآن در آن شکل گرفته است. از این نقطه نظر تحلیل متن قرآنی از طریق واقعیت فرهنگی متن، در واقع پرداختن به امور تجربی است. از طریق تحلیل این امور یک فهم علمی از قرآن می تواند صورت گیرد. بسیار بدیهی و قابل فهم و بی نیاز از اثبات است که بگوییم «قرآن یک محصول فرهنگی است.

با وجود این موصوع بسیار پیچیده تر است، زیرا «محصول فرهنگی بودن» تنها یک روی متن است که ضرورت متن بودن قرآن را بدیهی می سازد. صورت دیگر آن است که قرآن خود تولید کننده یک فرهنگ جدید شده است. به عبارت دیگر، قرآن ابتدا از درون واقعیت فرهنگی-اجتماعی خاص به صورت متن بیرون آمده و در یک سیستم خاص زبانی عربی- شکل گرفت و سپس به تدریج یک فرهنگ جدید از آن بیرون آمد. این واقعیت که قرآن فهمیده شد و در درون قلبها نفوذ کرد پیامدهای برگشت ناپذیری بر فرهنگ آن داشته است. با وجودی که قرآن به زبان عربی نازل شده است ولی غرابت و پیچیدگی خاص خود را دارد. به عنوان یک متن منحصر به فرد برای انتقال مفاهیم برخی رمزهای زبانی خاص در قرآن استفاده شده است. این دلالت ها توسط اعراب تائید شده و حتی از سوی کسانی که اعتقادی به پیام قرآن ندارند تحسین شده است. از این پیچیدگی ها و تاکید خود قرآن بر اینکه اگر اعراب می توانند آیه ای مثل آیه قرآن بیاورند، اعجاز مطلق قرآن ثابت می شود.
با وجود این تحلیل و تفسیر قرآن و سنتهای موثق نبوی با توجه به شرایطی که مفاهیم در آن شکل گرفته اند، همواره ضروری است. به دیگر سخن اگر اعراب آن زمان در چارچوب مفاهیم اجتماعی-فرهنگی نمی توانستند پیامهای قرآن را بفهمند، قرآن اثرگذاری خود را از دست می داد. از ورای فهم قرآن و به کارگیری مفاهیم آن بود که جامعه آنان تغییر کرد. فهم نسل اول مسلمانان و نسلهای بعدی به هیچ وجه نباید به عنوان معنای نهایی و مطلق قرآن تلقی شود. دینامیک کد (رمز) زبانی خاص متن قرآنی اجازه رمزگشایی همیشگی را به ما می دهد. در این فرآیند فحوای اجتماعی-فرهنگی متن نباید نادیده و یا ساده انگاشته شود، چرا که این معنا بسیار حیاتی بوده و جهت پیام جدید متن را مشخص می کند. داشتن جهت به فرآیند حرکت از «معنا» به «دلالت» متن در چارچوب مفاهیم اجتماعی-فرهنگی موجود کمک می کند. همچنین مفسر را قادر می کند که به طور صحیح و موثر مفاهیم تاریخی و موقت که اهمیتی در زمان حاضر ندارند را از بقیه جدا کند. از آنجایی که تفسیر و متن از هم جدانشدنی هستند، قرآنی که در پرتو مفهوم تاریخی، فرهنگی و زبانی اش رمزگشایی می شود بایستی در داخل کدهای فرهنگی و مفاهیم زبانی همان تفسیر (ساختار درونی تفسیر) و مفسر ثبت شود. به عبارت دیگر ساختار درونی قرآن باید از سطح ظاهری آن بازسازی شده و سپس مطابق با ارزشهای زمان ضبط شوند.

این دوباره نویسی باعث تنوع در تفسیر متن خواهد شد، چرا که فرآیند بی پایان تفسیر و تفسیر دوباره با تغییر زمان تغییر می کند.

متن کامل را می توانید بعد از پرداخت آنلاین ، آنی دانلود نمائید، چون فقط تکه هایی از متن به صورت نمونه در این صفحه درج شده است.

/images/spilit.png

دانلود فایل 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله کامل درباره حقوق بشر در اسلام

پرسش مهر(سه فایل)

اختصاصی از فی بوو پرسش مهر(سه فایل) دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود سه نمونه تحقیق و گزارش تخصصی از پرسش مهر درقالب یک پکیج و سه فایل با تخفیف ویژه به قیمت 5 هزار تومان(این پکیج ارزش دانلود را دارد)

گزارش اول منشا خشونت ، چگونگی آموختن خشونت ، راه های ایستادگی در برابر خشونت

چگونه می توانیم جامعه ای داشته باشیم دارای رحمت اسلامی و نبوی چگونه می توانیم جوامع منطقه و جهان را از خشونت برهانیم.

گزارش  دوم پرسش مهر دکتر روحانی از دانش آموزان در آیین بازگشایی مدارس

فرصت های جدید پیش روی ملت ایران پس از توافق چیست؟
رئیس جمهور با تاکید بر اینکه همه چیز در گرو علم و دانش است، گفت: باید از فرصت مدرسه به بهترین وجه استفاده کنید و بدانید خدمت شما به کشور از همین سئوال کردن‌ها و گفتگو کردن‌ها به وجود می‌آید.

گزارش سوم پرسش مهر رییس جمهور حسن روحانی 

 

«عزیزانم ایران با مشکل جدی کمبود آب روبه‌رو است. هر کدام از ما چگونه از آب‌های ایران می‌توانیم نگهداری و استفاده کنیم؟»


دانلود با لینک مستقیم


پرسش مهر(سه فایل)