فی بوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی بوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود مقاله نقش اجرای سیستم مدیریت منابع انسانی در ارزشیابی عملکرد کارکنان کارخانه سهامی ( عام) لبنیات پاستوریزه پاک

اختصاصی از فی بوو دانلود مقاله نقش اجرای سیستم مدیریت منابع انسانی در ارزشیابی عملکرد کارکنان کارخانه سهامی ( عام) لبنیات پاستوریزه پاک دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود مقاله نقش اجرای سیستم مدیریت منابع انسانی در ارزشیابی عملکرد کارکنان کارخانه سهامی ( عام) لبنیات پاستوریزه پاک


دانلود مقاله  نقش اجرای سیستم مدیریت منابع انسانی در ارزشیابی عملکرد کارکنان کارخانه سهامی ( عام) لبنیات پاستوریزه پاک

دانلود مقاله  نقش اجرای سیستم مدیریت منابع انسانی در ارزشیابی عملکرد کارکنان کارخانه سهامی ( عام) لبنیات پاستوریزه پاک

 

ص151

فرمت ورد

عنوان                                                                                   صفحه  

فهرست مطالب

مقدمه

فصل اول- کلیات تحقیق

  • بیان مسئله
  • ضرورت تحقیق
  • اهداف تحقیق
  • فرضیه تحقیق
  • متغیرهای تحقیق

1-5-1- برنامه ریزی نیروی انسانی

1-1-5-1- تعیین موجودی نیروی انسانی

2-1-5-1- بررسی اهداف آتی سازمان

3-1-5-1- برآورد نیروی انسانی مورد نیاز ( تقاضا برای نیرو)

4-1-5-1- بر آورد عرضه نیروی انسانی

5-1-5-1- مقایسه عرضه و تقاضا

1-5-1-5-1- تقاضا با عرضه مساوی است

2-5-1-5-1- تقاضا بیش تر از عرضه است

عنوان                                                                                   صفحه  

3-5-1-5-1- تقاضا کمتر از عرضه است

2-5-1- کارمندیابی

3-5-1- انتخاب

1-3-5-1- مراحل مختلف فرایند انتخاب

6-1- مواد، روشها، ابزار و تکنیک های جمع آوری وتجزیه وتحلیل آماری داده ها

7-1- موانع و مشکلات

1-7-1- عوامل اقتصادی

2-7-1- عوامل اجتماع

3-7-1- عوامل تکنولوژیک

3-7-1- قوانین و مقررات

فصل دوم: تئوری ومبانی نظری تحقیق

1-2- معرفی ساختار جغرافیایی، طبیعی و صنعتی شهر محل تحقیق

 

 

 

عنوان                                                                                   صفحه  

2-4-1-2- غار یخ مراد

3-4-1-2- پارک دکتر چمران

4-4-1-2- ارتفاعات وپیست بین المللی اسکی دیزین

5-4-1-2- جاده کوهستانی کرج به چالوس

6-4-1-2- منطقه سرسبز کردان

5-1-2- حمل ونقل

1-5-1-2- حمل و نقل و شبکه ارتباطی

2-5-1-2- فرودگاه بین المللی پیام

2-2- تاریخچه موضوع

3-2- بسترها وزمینه ها

4-2- ادبیات موضوع تحقیق

1-4-2- مراحل تجزیه و تحلیل شغل

1-1-4-2- مراحل تجزیه وتحلیل شغل

2-4-2- میزان کارمندیابی

1-1-2-4-2- مراحل و فرایند کارمندیابی

2-1-2-4-2- کارمند یابی وظیفه ی کیست؟

عنوان                                                                                   صفحه  

3-4-2- برخی از روش های آزمون

1-3-4-2- فرآیند کلی انتخاب و استخدام

1-1-3-4-2- پیش نهادهایی برای اثر بخشی مصاحبه

4-4-2- شاخص های ارزیابی

1-4-4-2- مراحل ارزیابی

2-4-4-2- عوامل موثر در تعیین نوع سیستم ارزیابی

5-4-2- فرایند انضباط

1-5-4-2- انواع اقدامات انضباطی

2-5-4-2- انضباط مثبت

3-5-4-2- ویژگی های سیستم انضباطی موثر

6-4-2- انواع تخلفات

1-6-4-2- بررسی و ارزیابی تخلفات

1-1-6-4-2- اعمال مجازات

7-4-2- سیستم پاداش

1-7-4-2- انواع پاداش

1-1-7-4-2- پاداش درونی

عنوان                                                                                   صفحه  

2-1-7-4-2- پاداش بیرونی

2-7-4-2- مبانی اعطای پاداش

3-7-4-2- ویژگی های سیستم پاداش موثر

4-7-4-2- طرح های جدید اعطای پاداش

1-4-7-4-2- سلف سرویس

1-5-2- مدیریت

5-2- تعریف واژه ها

2-5-2- مدیریت منابع انسانی

3-5-2- ارزیابی عملکرد

4-5-2- تجزیه و تحلیل شغل

5-5-2- انضباط

6-5-2- سازمان

7-5-2- سیستم

8-5-2- تلاش

9-5-2- عملکرد

 

عنوان                                                                                   صفحه  

10-5-2- رضایت

11-5-2- برنامه ریزی

12-5-2- نیازها

13-5-2- هدف

14-5-2- سیاست ( خط مشی)

15-5-2- مقررات

16-5-2- روش

17-5-2- دستور

18-5-2- داده

19-5-2- پردازش

20-5-2- اطلاعات

فصل سوم روش تحقیق

الف- روش میدانی

1-3- معرفی جامعه آماری محل تحقیق

1-1-3- اجرای ارزیابی

2-3- فرم ثبت نتایج

عنوان                                                                                   صفحه  

1-2-3- فرم های ارزشیابی پیشنهادی مورد نظر الگوی ارائه شده

3-3- جداول و نمودار یافته ها

1-3-3- مدیران و سرپرستان

2-3-3- کارکنان

3-3-3- کارشناسان

ب- روش کتابخانه ای

4-3- تعریف مدیریت از دیدگاه مدیریت منابع انسانی

1-4-3- مراحل فرایند استخدام

2-4-3- تعیین وظایف و مسئولیت ها

3-4-3- ارزیابی

4-4-3- روش اجرایی

5-4-3- تفاوت بین مدیریت منابع انسانی و روش اجرائی

6-4-3- ضرورتهای برنامه ریزی منابع انسانی

7-4-3- نمودار ضرورتهای برنامه نویسی منابع انسانی

8-4-3- نتایج کاهش تعداد کارکنان

9-4-3- مراحل پیش بینی نیازهای منابع انسانی

عنوان                                                                                   صفحه  

10-4-3- PESTEL

11-4-3- اجرای روش تجزیه وتحلیل PESTEL

12-4-3- عناوین برنامه ریزی

13-4-3- چرخه فرآیند ارزیابی

14-4-3- عوامل پیشرفت کارکنان

15-4-3- زمینه های اصلی مدیریت منابع انسانی

16-4-3- مراحل اطمینان از زمینه های مهم کار

17-4-3- مراحل تهیه اهداف معقول واستانداردهای مناسب

18-4-3- شناخت استانداردها و اهداف

19-4-3- زمان مطرح کردن باز خور ( کارهائی که نباید انجام داد)

20-4-3- وظائف کارکنان

21-4-3- علائم جلوگیری از ادامه مشکل یا بروز مجدد آن

22-4-3- خلاصه بحث منابع نیروی انسانی

فصل چهارم تجزیه و تحلیل یافته ها و پیشنهادات کاربردی

1-4- جدول کلی ونمودار

1-1-4- مدیران و سرپرستان

عنوان                                                                                   صفحه

2-1-4- کارکنان

3-1-4- کارشناسان

4-1-4- جایگاه نظر سنجی

1-4-1-4- وزن معیارهای رفتار شغلی واخلاقی

2-4-1-4- زمان بندی های ارزشیابی

1-2-4-1-4- عوامل متاثر از ارزشیابی

2-4- تجزیه و تحلیل یافته ها

3-4- نتیجه گیری

4-4- پیشنهادات کاربردی

فهرست منابع ومواخذ


فصل اول

کلیات تحقیق


مقدمه

مدیریت منابع انسانی را انتخاب و بکار گماری فرد مناسب برای شغل مناسب در شرایط مناسب تعریف کرده اند. در مرحله برنامه ریزی نیروی انسانی تعداد و نوع کارکنان مورد نیاز سازمان مشخص می گردد، مرحله ی بعدی یافتن کسانی است که با استخدام آن ها، این نیاز رفع می گردد. کارمند یابی در این تعریف منظور از انتخاب مراحل ذیل می باشد.

  • مصاحبه مقدماتی
  • تکمیل فرم درخواست کار
  • برگزاری آزمون های استخدامی

و مراحل تجزیه وتحلیل شغل به شرح ذیل می باشد.

1- کل سازمان مورد بررسی قرار می گیرد تا معلوم شود مشاغل فعلی با اهداف کلی آن مطابقت دارد یا خیر.

2- معین می گردد که از تجزیه و تحلیل شغل به چه معناست و از اطلاعات بدست آمده از این طریق،چه استفاده ای خواهد شد.

3- نمونه ای از مشاغل برای تجزیه و تحلیل انتخاب می شود.

4- توسط از روش های مختلف تجزیه و تحلیل شغل،


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله نقش اجرای سیستم مدیریت منابع انسانی در ارزشیابی عملکرد کارکنان کارخانه سهامی ( عام) لبنیات پاستوریزه پاک

بررسی طرز کار و حساسیت وپایداری گاورنر ساده

اختصاصی از فی بوو بررسی طرز کار و حساسیت وپایداری گاورنر ساده دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

بررسی طرز کار و حساسیت وپایداری گاورنر ساده


بررسی طرز کار و حساسیت وپایداری گاورنر ساده

لینک پرداخت و دانلود پایین مطلب

فرمت فایل : word

تعداد صفحه : 10

 

هدف از انجام آزمایش

تئوری آزمایش

حساسیت گاورنر

غیر حساسیت

پایداری

شرح انجام آزمایش

 

 

تئوری آزمایش:

کلاً گاورنر به معنی تنظیم کننده در مواردی بکار می رود که بخواهیم دور موتوری را که بار آن تغییر می کند ثابت نگه داریم.که اگر گاورنر نباشد با افزایش بار، دور موتور کاهش و با کاهش بار، دور موتور افزایش می یابد. که گاورنر با تنظیم سوخت ورودی به موتور و کنترل آن ،دور موتور را در بارهای مختلف ثابت نگه می دارد .

کلاً دو نوع گاورنر مکانیکی متداول می باشدکه یکی بر اساس نیروی گریز از مرکز است ودیگری بر اساس میزان تغییرات سرعت و شتاب است.                                          

ولی ما در این آزمایش از گاورنر ساده گریز از مرکز استفاده کرده ایم.در گاورنر ساده شکل  مقابل جرمهای کروی M خیلی بیشتر از جرمهای بازو و روابط عضو لغزنده در نظر گرفته شده است. اگر با این فرض که محور با سرعت ثابتی دوران کند ودر حالت تعادل

می توان معادله گشتاور را حول نقطهO گرفت.                      

                              Fh=mgr

بامشتق گیری از رابطه اخیربدست می آید:

                                                

حساسیت گاورنر:

گاورنر حساس گاورنری است که برای یک تغییر کوچک در سرعت محور،عضو لغزنده طول زیادی را طی نماید.


دانلود با لینک مستقیم


بررسی طرز کار و حساسیت وپایداری گاورنر ساده

دانلود مقاله کامل درباره بازاریابی (مطالعة موردی در مورد حلوا شکری دراج)

اختصاصی از فی بوو دانلود مقاله کامل درباره بازاریابی (مطالعة موردی در مورد حلوا شکری دراج) دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود مقاله کامل درباره بازاریابی (مطالعة موردی در مورد حلوا شکری دراج)


دانلود مقاله کامل درباره بازاریابی (مطالعة موردی در مورد حلوا شکری دراج)

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*
فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)
تعداد صفحه:21
فهرست و توضیحات:

مقدمه

محصول

قیمت‌گذاری

توزیع

تبلیغ

پیشنهادات

 

مقدمه

بازاریابی در دنیای امروز و در علم مدیریت از مهمترین ارکان بقای شرکت‌ها می‌باشد. بحث خود را با تعریف بازاریابی شروع می‌کنیم. بازاریابی عبارت است از تأمین رضایت مشتری به شیوه‌ای سودآورد. هدف دوگانة بازاریابی عبارت است از جلب رضایت مشتریان جدید، با دادن وعدة ارزش برتر و حفظ مشتریان کنونی از طریق تأمین رضایت آنان. هر سازمانی، کوچک یا بزرگ، انتفاعی یا غیرانتفاعی، خانگی یا جهانی بدون داشتن یک بازاریابی سالم هیچ موفقیتی نخواهد داشت. بسیاری از مردم چنین می‌پندارند که بازاریابی تنها به معنی فروش و تبلیغ است. امّا باید بدانیم که فروش و تبلیغ بخش نمایان (کوه یخ شناور) بازاریابی است.

ما بازاریابی را نوعی فرآیند اجتماعی و مدیریتی می‌دانیم که بدان وسیله، افراد در گروه‌ها می‌توانند از طریق تولید، ایجاد و مبادلة محصولات و ارزش‌ها با دیگران، نیازها و خواست‌های خود را برآورده سازند.

فعالیت‌های اصلی بازاریابی عبارتند از: تولید محصول، تحقیق، برقرار کردن ارتباط، توزیع، قیمت‌گذاری و ارائة خدمات.

شرکت حلوا شکری درّاج یکی از شرکت‌هایی است که با سابقة نسبتاً طولانی و نزدیک به پنج دهه متأسفانه دارای مشکلات بسیاری در زمینة بازاریابی است. به‌نظر می‌رسد که شرکت‌های بسیاری در ایران از آن‌چه به‌عنوان مشکل فروش از آن یاد می‌شود، رنج می‌برند. متأسفانه صنعت حلوا شکری نیز از این قاعده مستثنی نیست. این صنعت سال‌ها با روش‌های قدیمی در ساخت تولید و فروش کار کرده و می‌کند و امروز که رقیبان زیادی در صنایع غذایی وجود دارند، این صنعت رمق چندانی ندارد.

اساس حلوا شکری مخلوطی از کنجد و شکر است. کنجد پس از شسته شدن حرارت دیده و به شکل مایع که به آن ارده گویند درمی‌آید. بعد این ارده با شکر حرارت دیده که آن هم به‌صورت مایع است ترکیب و ورز خورده و نهایتاً حلوا تولید می‌شود.

به دلیل وجود مشکلات بازاریابی در شرکت حلواشکری درّاج ما بررسی خود را معطوف به بحث بازاریابی در این شرکت می‌کنیم.

آمیزه بازاریابی

آمیزه بازاریابی عبارتست از مجموعه‌ای از ابزارهای قابل کنترل بازاریابی که شرکت آن‌ها را درهم می‌آمیزد تا پاسخگوی بازار مورد هدف باشد، یا آمیزه بازاریابی در برگیرنده همه کارهایی است که شرکت می‌تواند انجام دهد تا هر میزان تقاضا (برای محصولاتش) اثر بگذارد. این کارها را می‌توان به چهار متغیر شناخته شده طبقه‌بندی کرد که عبارتند از:

1ـ محصول 2ـ قیمت 3ـ توزیع 4ـ تبلیغ و ترویج

 

1ـ محصول

محصول عبارتست از هر چیزی که جهت توجه، اکتساب، کاربرد یا مصرف بتوان به بازار عرضه کرد و بتواند نیاز یا خواستی را ارضاء نماید. محصول می‌تواند شامل خدمت نیز باشد. برنامه‌ریز محصول باید از سه جنبه دربارة آن بیندیشد. اساسی‌ترین جنبة آن محصول اصلی است و پاسخگوی این پرسش است که خریدار واقعاً چه چیزی را می‌خرد. محصول اصلی در کانون یا مرکز جای دارد. سطح کیفیت، ویژگی‌‌ها، طرح، نام و نشان تجاری و بسته‌بندی پنج ویژگی محصول واقعی را می‌سازند. برای مثال، حلوا شکری محصول اصلی است ولی بسته‌بندی، نشان تجاری و ویژگی‌هایی که دارد (مزه یا طعم خاص) و یا کیفیت بالا یا پائین می‌تواند نشان دهندة محصول واقعی باشد. محصول جانبی عبارتست از مسائلی مثل نصب، دادن اعتبار و تحویل دادن جنس، ضمانت‌نامه، خدمات پس از فروش. بنابراین، محصول چیزی بیش از یک رشته ویژگی‌های ملموس و محسوس است. مصرف‌کننده باید محصول را به‌عنوان مجموعه‌ای از امتیازات که نیازهای خریدار را مرتفع می‌سازد، مشاهده کند. بازاریاب به‌هنگام عرضة محصول باید به نیازهای اصلی مصرف‌کننده بیندیشد که محصول مورد نظر می‌تواند آن‌ها را ارضاء کند. سپس او محصول واقعی را طرح‌ریزی می‌کند و دربارة خدمات اضافی و محصولات جانبی می‌اندیشد تا بتواند به بهترین صورت ممکن نیازهای مصرف‌کننده را برآورده کند. کالا و خدمات را با توجه به نوع مصرف‌کننده به دو طبقة عمده تقسیم می‌شوند: الف) محصولات مصرفی و ب) محصولات صنعتی.

الف) محصولات مصرفی

محصولات مصرفی اقلامی هستند که مصرف‌کنندة نهائی آن‌ها را برای مصارف شخصی خریداری می‌کند. محصولات مصرفی به‌شرح زیر می‌باشد.

محصولات متداول، محصولات مغازه‌ای، محصولات ویژه و محصولات ناخواسته. تفاوت این محصولات در روش خرید محصول به‌وسیلة مصرف‌کننده نهفته است. محصولات متداول محصولاتی هستند که مشتری هیچ نیازی نمی‌بیند که آن‌ها را با اقلام دیگر مقایسه کند یا در راه خرید به کوشش خاصی دست بزند.

معمولاً بهای این اقلام نازل است و به تعداد زیادی در دسترس هستند.

حلوا شکری نیز نمونه‌ای از محصولات متداول است.

محصولات مغازه‌ای اقلامی از محصولات مصرفی هستند که مشتری آن‌ها را به‌صورت منظم خریداری نمی‌کند. بنابراین مشتری به‌هنگام خرید، از نظر مناسب بودن قیمت، کیفیت و شکل، کالاها را به دقت مقایسه می‌نماید. مشتری به‌هنگام خردی محصولات مغازه‌ای جهت کسب اطلاعات و مقایسة اطلاعات با یکدیگر وقت و تلاش زیادی را صرف می‌نماید. نمونة این محصولات عبارتند از: مبلمان، پوشاک، خودروی دست دوم و وسایل و و لازم ضروری منزل.

محصولات ویژه، اقلامی از کالاهای مصرفی است که ویژگی‌های منحصربه‌فرد دارند یا از نظر نام و نشان تجاری دارای هویت خاصی هستند که گروه ویژه‌ای از خریداران درصدد خرید آن‌ها برمی‌آیند. نمونه‌های آن عبارتند از: خودروهای خاص با نام و نشان تجاری ویژه، وسایل و لوازم گرانبهاء و پوشاک.

محصولات ناخواسته و ناآشنا اقلامی از کالاهای مصرفی هستند که مشتری از وجود آن‌ها آگاه نیست یا اگر آگاه باشد، معمولاً در فکر خرید آن‌ها نیست.

این فقط قسمتی از متن مقاله است . جهت دریافت کل متن مقاله ، لطفا آن را خریداری نمایید


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله کامل درباره بازاریابی (مطالعة موردی در مورد حلوا شکری دراج)

دانلود تحقیق javaDON که یک سیستم خبره open-source

اختصاصی از فی بوو دانلود تحقیق javaDON که یک سیستم خبره open-source دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود تحقیق javaDON که یک سیستم خبره open-source


دانلود تحقیق javaDON که یک سیستم خبره open-source

مقدمه
این سمینار  شرح می دهد javaDON که یک سیستم خبره open-source  وگرافیکی است که منبع بر مدل OBOAاست را برای سیستم های هوشمند توضیح میدهد
خروجی javaDONهر سیستم خبره کاملی را در زمینه های روزمره و برنامه های کاربردی وب قادر است بسازد.
در ابتدا اهداف نرم افزار،پس از آن مدل OBOA وسپس به معماری و تشریح این نرم افزار می پردازیم .
      در نتیجه تلاش های اخیر در زمینه javaDon که مبنی ساز گرافیکی است. اگرچه javaDon  یک پروژه علمی است خروجی قادر است هرسیستم خبره کاملی را بسازد و از آن در زمینه های روزمره و برنامه های کاربردی وب استفاده کند.


توضیح مسئله:
اهداف نرم افزار javaDon شامل :
1.    ابزار باید از لحاظ مهندسی نرم افزار خوب طراحی شده باشد.
2.    javaDon باید گسترش دهد پایگاه داده (framework) را برای ساخت سیستم های هوشمند.
3.    javaDon باید چندین نمایش معلومات را ساپورت کند و باید ترکیب آنها را در یک پایگاه دانش درست کند.
4.    روابط گرافیکی کاربران آن (GUI) یک سیستم خبره آسانی را برای توسعه با کمترین احتیاجات می سازد.
5.    آن بایستی قادر باشد که Desktop را بسازد.
6.    آن باید قابلیت همکاری بین پایگاه دانش محلی و موارد کاربرد وب خارجی را آسان کند.
7.    آن برای توسعه مجدد ،تمدید و یکپارچگی با ابزارهای هوشمند خارجی ایجاد می شود.
Jess GUI :
یک directory وابسته به ابزارهای ساخت سیستم خبره را گویند که همان java Expert System Shell می باشد.
Jess GUI همراه تمام پایگاه داده هایی که ماشین مجازی جاوا را ساپورت می کنند مناسب است.
Jess GUI پایگاه jess سیستم خبره را به آسانی می سازد، اصلاح و به روز می کند.

منافعی که jess GUI برای کاربر دارد :
•    کار در محیط گرافیکی (شکل1)
•    Jess GUI یادگیری کامل نحوی زبان jess را پیشنهاد می  کند.
•    کاربر ها فقط به یادگیری مفهوم پایگاه زبان احتیاج دارندکه قادرند محتوای پایگاه اطلاعاتی که می خواهند آن را ایجاد کنند را معلوم کنند.

 
شکل1
OBOA :
 زمینه ای برای توسعه هر دو سیستم خبره گفته شده و دیگر سیستم های خوشمند فراهم می کند.
Framework (پایگاه داده) OBOA 5 سطح abstraction (تجرید) را برای سیستم های هوشمند فراهم می کند (شکل2).
 شکل2
هر سطح مفهوم شرکت پذیری، عملیاتی، شیوه نمایش معلومات، متدهای استنباط، ابزار و شیوه های کسب معلومات و ابزارهای توسعه را دارد.
فهم Lavel Of Abstraction آسان است. در طراحی یکسیستم خوشمند مانند سیستم خبره که Levelها اصلی هستند که به عنوان واحد ساخت استفاده می شوند که قسمتی از
بلاک ها می باشند. بلاک ها برای عامل ها یا سیستم های جامع و کامل مانند برنامه های کاربردی توزیع شده استفاده می شوند.
معماری، طراحی java Don :
Java Don دو نوع کاربرد دارد :
1.    Knowledge Enginer
2.    End User
Knowledge Enginer یک سیستم خبره جدید که تغییر و تبدیل های لازم را روی یک شخص موجود ایجاد می کند.
تغییر یا ایجاد یک پایگاه دانش موجود نوعی حالت تکراری است. دیگر حالت های تکرار در شکل 3 نمایان است.

 

 

شامل 26 صفحه Word


دانلود با لینک مستقیم


دانلود تحقیق javaDON که یک سیستم خبره open-source

گزارش تخصصی معلمان عوامل خانوادگی موثر بر تکرار پایه دانش آموزان

اختصاصی از فی بوو گزارش تخصصی معلمان عوامل خانوادگی موثر بر تکرار پایه دانش آموزان دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

گزارش تخصصی معلمان عوامل خانوادگی موثر بر تکرار پایه دانش آموزان


گزارش تخصصی  معلمان عوامل خانوادگی موثر بر تکرار پایه دانش آموزان

دانلود گزارش تخصصی معلمان عوامل خانوادگی موثر بر تکرار پایه دانش آموزان با فونت وردقابل ویرایش در57 صفحه کامل و آماده میباشد و تمامی قسمتهای مورد نیاز گزارش تخصصی را دارا میباشد با هم بخشی از آن را میبینیم

انسان در درون خانواده متولد می شود، رشد می یابد و بسیاری از امور و مفاهیم را از خانواده می گیرد و همواره با آن سر و کار دارد، بنابراین مهمترین تجربیات انسانی که اساسی ترین عوامل شکل دهندة شخصیت محسوب می شود در درون خانواده شکل می گیرد. خانواده نخستین مدرسه و مهد اصلی تربیت است، کارگاه اصلی الگوسازی است، زمینه ساز تحول و تکامل است. ما هیچ بنیادی را نمی شناسیم که جنبة سرنوشت سازی و تربیت از خانواده مؤثرتر باشد. کودک درسهای اصلی و اساسی خود را از خانواده می گیرد هر سازندگی یا اشتباهی که در آن واقع گردد مستقیماً در کودک اثر می گذارد.

خانواده عامل انتقال فرهنگ، تمدن، ادب و سنن است و اهمیت آن همیشگی است و برای دوام و بقای جامعه و تمدن و فرهنگ راهی جز آن وجود ندارد


دانلود با لینک مستقیم


گزارش تخصصی معلمان عوامل خانوادگی موثر بر تکرار پایه دانش آموزان